Hop til indhold

Hej allesammen


Gæst hrulia
 Share

Recommended Posts

Gæst hrulia

Jeg hedder Julia og er 26 år. Jeg bor i Odense sammen med min kæreste, 12 marsvin og vores dejlige hund Walther.

Walther er en labrador/schnauzer blanding, som vi hentede på et internat for 3 mdr. siden. Vi kender ikke nogen i nærheden der har hund, så jeg savner nogen at dele min interesse med, ud over vores hundetræner. :-)

Jeg glæder mig til at snakke med jer herinde.

Julia

 

Et lille billede af Walther.. vi har desværre ikke fået lagt så mange ind på computeren endnu.. men flere følger! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tjekkosmor

hejsa..

det er en sød hund..

kan se i også er dyrelsker med jeres 12 marsvin:-) vi har selv en del dyr og så vores dejlige lab på 2 år:-) men velkomme til af også en ny pige på 26:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Hej,

 

Velkommen :)

 

Han ser rigtig sød ud :-D Du finder sikkert hurtigt ud af, at her er der mange hundeinteresser at hende :blink: ...og jeg tror faktisk også, at der en del som har marsvin :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
hejsa..

Ja min mor er Gitte "La cabaña".. hehe.. det er da lidt sjovt at der er nogle der kender hende herinde!

 

Ja tænkte nok det var dig :-D Jeg har haft fornøjelsen af din mors hjælp flere gange, da jeg var rookie og stod med en drægtig dyrehandler gris og da min ene rescue havde tandfejl osv :-D

 

Var ude hos hende med nogle solgte ting for et par uger siden :-D

 

Du skal nok blive glad for det herinde - folk er super søde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...