Gæst Malene v. Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Der er jo mange ting, som man forventer, når man får hund. Men her er lige en dejlig ekstra bonus for mig:-D Bella æder alle insekter i vores hjem og jeg hader dem helt vildt:badr::badr: Så det er bare en fantastisk ting:klap: Hvad har i fået som ekstra bonus? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Øv, jeg har ikke fået nogen ekstrabonus ud af Petrine - men katten æder alle edderkopperne, det er SÅ godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Braarup Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Vi har fået en fluefanger med som bonus :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 min hund støvsuger køkkengulvet, når jeg har lavet mad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts