Hop til indhold

hvor hurtig voksede jeres hvalp?


Gæst Qde
 Share

Recommended Posts

Det er her et spionfoto ville være passende, som skræk og advarsel.

Kan det arrangeres ?

 

 

Skal forsøge :genert: Han virker meget begejstret for den! En hanhund fra Tyskland ÆGTE...... Han betvivlet sku Tildes ægtehed :evil::evil::evil:

 

Men spørger da næste gang om jeg må tage et billede af Tilde og den fine cavalier sammen :slem: (Fine hvis den smed et kg eller 7)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schnitzel
Skal forsøge :genert: Han virker meget begejstret for den! En hanhund fra Tyskland ÆGTE...... Han betvivlet sku Tildes ægtehed :evil::evil::evil:

 

Men spørger da næste gang om jeg må tage et billede af Tilde og den fine cavalier sammen :slem: (Fine hvis den smed et kg eller 7)

 

Hhmmmm. på den ene side så ser jeg frem til sådan et foto, og på den anden side alligevel ikke...:hmm: Tror da nok at hvis jeg begynder at kunne ane nogle strækmærker igennem pelsen på min, så er det på side, at hun skal på kur :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved desværre ikke hvor lille de andre hvalpe er nu ? Oskar skulle dog have været den største i kuldet. Og de andre var meget lig ham :-)

Han havde en søster der dog ver meget lille i forhold til de andre hvalpe - hold op hun var dejlig og havde krudt i bagen :klap:

 

Men nu kan i se billeder af min dejlige basse :hjerte:

 

Meeen fik et chok da jeg var dyrelæge sidst - mødte en Cavalier på 15 kg - den var på størrelse med en cocker, og så synes jeg godt nok, de bliver for store.

 

Det var helt vidt så mega stor den hund var - men ejer fortalte at de havde købt ved den kennel netop for at opnå en stor hund.

 

Så vil jeg dog hellere at Oskar er lille :engel:

Hvor er han bare sød, og lille:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det synd at den er så overvægtig.

Skal forsøge :genert: Han virker meget begejstret for den! En hanhund fra Tyskland ÆGTE...... Han betvivlet sku Tildes ægtehed :evil::evil::evil:

 

Men spørger da næste gang om jeg må tage et billede af Tilde og den fine cavalier sammen :slem: (Fine hvis den smed et kg eller 7)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vægtskema er opdateret, og det passer med de 200g. - 300g. pr. uge.

(Læs det som jeg er elendig til at skyde...)

Haha det kender jeg godt. Jeg synes virkelig ikke nova er blevet større siden vi fik hende. Men dengang vejede hun altså kun 2 kg:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...