Gæst Malene v. Skrevet September 4, 2010 Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 Bella er meget glad for pinde, men mister hørelsen totalt, når hun har fundet en pind. Hun glemmer alt, hvad hun har lært, går umuligt i sin snor og ignorerer mig ved indkald, hvis hun er løs. Godbidder er på ingen måde ligeså spændende som en pind. Spørgsmålet er så, hvordan får jeg Bella til, at høre efter, selvom hun har en pind? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Min internetforbindelse røg, da jeg skrev det første svar, så jeg troede ikke det blev postet. Sorry. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Har du prøvet selv at tage en pind og vifte lidt med, evt. imens du løber væk fra hunden, så du på den måde kan få hendes opmærksomhed? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts