Hop til indhold

Han hun søges.


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Du kan købe en billig parring på ham her..Han er raceren... han mangler jo godt nok et forben, men har gode bevægelser alligevel.. han er dansk champion og dommeren opdager ikke det manglende ben hvis man vender ham rigtigt i ringen

 

Og manglende lemmer er faktisk jo ikke arvelige.. Så hvis I holder ham under parring så tror jeg også det kan være godt nok?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min tæve Bella er lige gået i løb og jeg vil gerne have en parret. Er der nogen der har en hanhund. Det skal helst være en lille hund, da Bella vejer ca. 4 kg.

 

Jeg har en dejlig hanhund - han er sund og rask og har lige været ved dyrlægen :mrgreen:

 

Han har godt nok kun en sten.....

-og er lidt større end Bella men han er sød og han vil så gerne være far :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jepper :slem::mrgreen:

 

Uh - og du har löwchen - så bliver de jo ægte ... måske de er sårn søskende-agtige ... men betyder det noget?

 

Har en chihuahua han, ægte med uden stamtavle?

 

uden stamtavle? nej tak. Bella har stamtavle - så det skal hannen også have.

Min hund er godt nok ikke så lille, men til gengæld har han pletter. tror ikke fødslen bliver noget problem hvis bare hun får kejsersnit :mrgreen:

 

Jeg tror han er for stor.

 

Golden han 40 kg er det for stor :mrgreen:

 

Det er afgjort for stort.

 

Du kan købe en billig parring på ham her..Han er raceren... han mangler jo godt nok et forben, men har gode bevægelser alligevel.. han er dansk champion og dommeren opdager ikke det manglende ben hvis man vender ham rigtigt i ringen

 

Tak, men jeg vil helst have en han med 4 ben.

 

Held og lykke

 

/Mette *gnæk gnæk*

 

Tak :)

Link til indlæg
Del på andre sites

faktisk har jeg også en hanhund med omvendt saksebid.. Men det opdager man ikke hvis man vender ham på ryggen når man tjekker tænder

 

så alligevel ham med det manglende ben ... pæne tænder er ret vigtigt.

 

Jeg har en dejlig hanhund - han er sund og rask og har lige været ved dyrlægen :mrgreen:

 

Han har godt nok kun en sten.....

-og er lidt større end Bella men han er sød og han vil så gerne være far :mrgreen:

 

åh - han vil så gerne? men han er ret meget større end Bella ik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Bamse vil gerne være far - Men vi skal nok prøve nogle gange før det lykkes, for han er kastreret - Men kan det ikke lade sig gøre, hvis man prøver nok gange, eller hvordan er det nu lige det er :hmm:

 

Og Kaia som godt nok har patella, er 10 mdr. gammel og som er en rigtig blanding vil også gerne finde en hanhund til næste løbetid.

 

Hun er meget sød og har en blød pels, så hun er nok sund og rask... Altså ud over patellaen.

 

Ingen krav tilhanhunden ud over at den skal være hvid og have en dejlig pels - Og jo, den skal selvfølgelig være sød også!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Bamse vil gerne være far - Men vi skal nok prøve nogle gange før det lykkes, for han er kastreret - Men kan det ikke lade sig gøre, hvis man prøver nok gange, eller hvordan er det nu lige det er :hmm:

 

Og Kaia som godt nok har patella, er 10 mdr. gammel og som er en rigtig blanding vil også gerne finde en hanhund til næste løbetid.

 

Hun er meget sød og har en blød pels, så hun er nok sund og rask... Altså ud over patellaen.

 

Ingen krav tilhanhunden ud over at den skal være hvid og have en dejlig pels - Og jo, den skal selvfølgelig være sød også!!

Jeg har en der er hvid og helt blød i pelsen.. HAn har kun en kugle så der kommer kun tæver.. Men de er også nemmere at komme af med :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obama-lamselår

Jeg har en hanhund du godt må låne! :-D Han er med stamtavle og er 100% raceren ;-)

Men han er så godt nok en KÆMPE löwe, har KÆMPE underbid og ingen kugler... Men mon ikke det bliver gode hvaple alligevel? :mrgreen:

Han ligger på ryggen og sover, hopper overhooovedet ikke rundt på bordene (:engel:) og er den mest lydige löwe vi har herhjemme (host host)!

Han prøvede på at blive far da han var 5 mdr., men det lykkedes ikke helt.. Så nu vil han godt prøve igen, og hans største drøm er at blive far til Bella's hvalpe! :blink:

 

Pssst - Ellers har jeg et stort udvalg at hanhunde du godt må låne:slem: Du må bare ikke få stamtavle på dem, eller fortælle Kennnel Löwchen at du har lånt dem.. For de er iiiikke allesammen 100 % mine.. Men næsten 50%! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...