Freudika Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Min tæve Bella er lige gået i løb og jeg vil gerne have en parret. Er der nogen der har en hanhund. Det skal helst være en lille hund, da Bella vejer ca. 4 kg. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jepper :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Har en chihuahua han, ægte med uden stamtavle? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Min hund er godt nok ikke så lille, men til gengæld har han pletter. tror ikke fødslen bliver noget problem hvis bare hun får kejsersnit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Golden han 40 kg er det for stor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Du kan købe en billig parring på ham her..Han er raceren... han mangler jo godt nok et forben, men har gode bevægelser alligevel.. han er dansk champion og dommeren opdager ikke det manglende ben hvis man vender ham rigtigt i ringen 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Du kan købe en billig parring på ham her..Han er raceren... han mangler jo godt nok et forben, men har gode bevægelser alligevel.. han er dansk champion og dommeren opdager ikke det manglende ben hvis man vender ham rigtigt i ringen Og manglende lemmer er faktisk jo ikke arvelige.. Så hvis I holder ham under parring så tror jeg også det kan være godt nok? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Held og lykke /Mette *gnæk gnæk* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Du kan købe en billig parring på ham her..Han er raceren... han mangler jo godt nok et forben, men har gode bevægelser alligevel.. han er dansk champion og dommeren opdager ikke det manglende ben hvis man vender ham rigtigt i ringen :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 faktisk har jeg også en hanhund med omvendt saksebid.. Men det opdager man ikke hvis man vender ham på ryggen når man tjekker tænder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Min tæve Bella er lige gået i løb og jeg vil gerne have en parret. Er der nogen der har en hanhund. Det skal helst være en lille hund, da Bella vejer ca. 4 kg. Jeg har en dejlig hanhund - han er sund og rask og har lige været ved dyrlægen Han har godt nok kun en sten..... -og er lidt større end Bella men han er sød og han vil så gerne være far Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jepper :slem: Uh - og du har löwchen - så bliver de jo ægte ... måske de er sårn søskende-agtige ... men betyder det noget? Har en chihuahua han, ægte med uden stamtavle? uden stamtavle? nej tak. Bella har stamtavle - så det skal hannen også have. Min hund er godt nok ikke så lille, men til gengæld har han pletter. tror ikke fødslen bliver noget problem hvis bare hun får kejsersnit Jeg tror han er for stor. Golden han 40 kg er det for stor Det er afgjort for stort. Du kan købe en billig parring på ham her..Han er raceren... han mangler jo godt nok et forben, men har gode bevægelser alligevel.. han er dansk champion og dommeren opdager ikke det manglende ben hvis man vender ham rigtigt i ringen Tak, men jeg vil helst have en han med 4 ben. Held og lykke /Mette *gnæk gnæk* Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 faktisk har jeg også en hanhund med omvendt saksebid.. Men det opdager man ikke hvis man vender ham på ryggen når man tjekker tænder så alligevel ham med det manglende ben ... pæne tænder er ret vigtigt. Jeg har en dejlig hanhund - han er sund og rask og har lige været ved dyrlægen Han har godt nok kun en sten..... -og er lidt større end Bella men han er sød og han vil så gerne være far åh - han vil så gerne? men han er ret meget større end Bella ik? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg har også et par stykker med 4 ben og pæne tænder... men de er dyre at låne fnis fnis gnide i hænderne smiley.. nu skal jeg lave penge - mange penge :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stargirl1970 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 åh - han vil så gerne? men han er ret meget større end Bella ik? Tjo - det er han nok - lidt måske - men kun uden på - inden i er han kun en lille skøde hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jamen fortvivl ikke, du skal da have min til parring:-D Den er skeløjet,hjulbenet og har stritører, det bliver kanon hvalpe:klap: Bare kom til københavn:blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Bamse vil gerne være far - Men vi skal nok prøve nogle gange før det lykkes, for han er kastreret - Men kan det ikke lade sig gøre, hvis man prøver nok gange, eller hvordan er det nu lige det er :hmm: Og Kaia som godt nok har patella, er 10 mdr. gammel og som er en rigtig blanding vil også gerne finde en hanhund til næste løbetid. Hun er meget sød og har en blød pels, så hun er nok sund og rask... Altså ud over patellaen. Ingen krav tilhanhunden ud over at den skal være hvid og have en dejlig pels - Og jo, den skal selvfølgelig være sød også!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Uh - og du har löwchen - så bliver de jo ægte ... måske de er sårn søskende-agtige ... men betyder det noget? Måske lidt søskende-agtig () - men er det så vigtigt ? Luffe er sød, har 4 ben, en hale, pæne tænder og store øre, som man let kan plukke - og han vil SÅ gerne være far igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Måske lidt søskende-agtig () - men er det så vigtigt ?Luffe er sød, har 4 ben, en hale, pæne tænder og store øre, som man let kan plukke - og han vil SÅ gerne være far igen lUFFE ER IKKE DANSKE CHAMPION OG DET ER DIN SKYLD :evil: du har klippet ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 lUFFE ER IKKE DANSKE CHAMPION OG DET ER DIN SKYLD :evil: du har klippet ham Det betyder ikke noget, bare han er sød, venlig og kan være alen hjemme:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 min veninde har en mops som er ret sød den har godt nok haft et par epileptiske anfald, men det er ret lang tid siden, så han fejler helt sikkert ingenting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Bamse vil gerne være far - Men vi skal nok prøve nogle gange før det lykkes, for han er kastreret - Men kan det ikke lade sig gøre, hvis man prøver nok gange, eller hvordan er det nu lige det er :hmm: Og Kaia som godt nok har patella, er 10 mdr. gammel og som er en rigtig blanding vil også gerne finde en hanhund til næste løbetid. Hun er meget sød og har en blød pels, så hun er nok sund og rask... Altså ud over patellaen. Ingen krav tilhanhunden ud over at den skal være hvid og have en dejlig pels - Og jo, den skal selvfølgelig være sød også!! Jeg har en der er hvid og helt blød i pelsen.. HAn har kun en kugle så der kommer kun tæver.. Men de er også nemmere at komme af med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 lUFFE ER IKKE DANSKE CHAMPION OG DET ER DIN SKYLD :evil: du har klippet ham Jamen....han er så sød og god - så pyt med sådan et stykke papir Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obama-lamselår Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg har en hanhund du godt må låne! Han er med stamtavle og er 100% raceren Men han er så godt nok en KÆMPE löwe, har KÆMPE underbid og ingen kugler... Men mon ikke det bliver gode hvaple alligevel? Han ligger på ryggen og sover, hopper overhooovedet ikke rundt på bordene () og er den mest lydige löwe vi har herhjemme (host host)! Han prøvede på at blive far da han var 5 mdr., men det lykkedes ikke helt.. Så nu vil han godt prøve igen, og hans største drøm er at blive far til Bella's hvalpe! :blink: Pssst - Ellers har jeg et stort udvalg at hanhunde du godt må låne:slem: Du må bare ikke få stamtavle på dem, eller fortælle Kennnel Löwchen at du har lånt dem.. For de er iiiikke allesammen 100 % mine.. Men næsten 50%! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret September 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg vil bare lige sige tak fordi I er så søde allesammen Jeg er sikker på, at jeg nok skal finde den rigtige 4benede søde hanhund til Bella - og hun vil så gerne være mor jo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts