Gæst lillefod Skrevet September 6, 2010 Rapporter Share Skrevet September 6, 2010 Sheiße.... Har fundet et bedre billede til konkurrencen i denne måned. Kan det passe at jeg ikke kan fjerne det billede jeg allerede har uploadet?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Kan du ikke klikke på "rediger" nede i bunden af indlægget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jow... men kan ikke fjerne det uploadede billede (for at indsætte et nyt) Ka kun redigere i tekst boksen i både simpel og advanceret :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jow... men kan ikke fjerne det uploadede billede (for at indsætte et nyt)Ka kun redigere i tekst boksen i både simpel og advanceret :damn: Hmm... Slet indlægget via rediger og lav et nyt med det nye billede... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Hmm... Slet indlægget via rediger og lav et nyt med det nye billede... :klap: Nårh ja... Simple løsninger er ikke altid nemme at regne ud :stupid: EDIT: Ka sq da stadig kun slette teksten og ikke billedet... Gir op... nobody loves me... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Nårh ja... Simple løsninger er ikke altid nemme at regne ud :stupid: Nope Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Det kan godt lade sig gøre, jeg har gjort det engang. Jeg mener, at jeg klikkede på upload-ikonet, og da uploadboksen så kom frem, kunne jeg se den gamle vedhæftning der (under upload-felterne) og slette det. Tror jeg. I hvert fald fandt jeg ud af det ved at prøve mig frem, så hvis du ikke kan finde ud af det, betyder det, at jeg er klogere end dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg har også brug for lidt hjælp. Billede nr. 1 Billede nr. 2 Billede nr. 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg har også brug for lidt hjælp. Billede nr. 1 Billede nr. 2 Billede nr. 3 Den var svær... nr. 2, tror jeg. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Nårh ja... Simple løsninger er ikke altid nemme at regne ud :stupid: EDIT: Ka sq da stadig kun slette teksten og ikke billedet... Gir op... nobody loves me... Jeg har klikket et billede væk. Man skal bare scrolle lidt længere ned - under upload - a la det, som Sonja skriver - man kan godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg har også brug for lidt hjælp. Billede nr. 3 Billede nr. 3 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg har også brug for lidt hjælp. Billede nr. 1 Billede nr. 2 Billede nr. 3 Helt klat nr. 3 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Jeg har også brug for lidt hjælp. Billede nr. 1 Billede nr. 2 Billede nr. 3 For at gøre det rigtig besværligt for dig at vælge, så synes jeg altså at nr. 1 er bedst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 For at gøre det rigtig besværligt for dig at vælge, så synes jeg altså at nr. 1 er bedst Iiihh tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Dorte - jeg stemmer også på nr. 3 :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smut Besvaret September 16, 2010 Rapporter Share Besvaret September 16, 2010 jeg stemmer på nummer 1! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts