Lisbeth Storm Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 En lille sød en.. som jeg lige faldt over.. (mange af disse spørgsmål har jeg faktisk også fået stillet..) Jeg er ikke en gris. Jeg er ikke en mops. Mine ører er ikke kuperede. Min hale er ikke kuperet. Jeg er ikke løbet ind i en væg, ej heller en stegepande. Jeg bider ikke - Men min ejer kan jeg ikke garantere for. Den lyd du hører, er mig, der trækker vejret - jeg knurrer ikke af dit barn. Jeg er ikke så grim, at jeg næsten er sød - og dem som siger sådan, er så dumme, at de næsten er kloge ;O)) Jeg er en Fransk Bulldog og jeg er perfekt på alle måder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anj30 Besvaret Oktober 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2010 Hvor er det sandt. En Fransk er en skøn hund, meget egenrådig også synes jeg. Lige så forsigtig som han var det første år, lige så fræk er han nu hvor han er 1 år og 1 mdr bare...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts