Hop til indhold

Dyrlæge på amager


Gæst Trisse
 Share

Recommended Posts

hejsa alle sammen.

 

jeg har snakket med min dyrlæge om chipning.

prisen for en chip er 450 kr og hvis hun ska vacc er det 300kr ekstra. er det dyrt eller ?

jeg er ikke så tilfrede med min dyrlæge da jeg ikke føler de undersøger godt nok, og de er ikk så glade og imødekommende når man riner eller kommer der ned.

er det nogen af jer der kender en god dyrlæge på amager ?

 

forsæt goddag

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu burde din hund være chippet, når du får den, da det er ulovligt at sælge hvalpe uden chip..

 

Prisen ved jeg ikke, men det lyder nu meget rimeligt. Jeg betaler 510 kr for konsultation og 100 kr oveni for vaccination, så med både vacc og chip synes jeg 750 kr er en ret normal pris.

 

Kender ingen dyrlæger på Amager, desværre. Men find telefonbogen frem og ring rundt:-D Du skal følge din mavefornemmelse, for den dyrlæge jeg kan lide, kan jo sagtens være en, du ikke kan lide;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret :D

jeg har også hele tiden troet hun var chippet men jeg kom i tvivl da jeg sad og kigget hendes papier igennem for der stod intet chip nummer.

men hende jeg har købt bella af har en hjemmeside og der står alle bliver chippet inden køb.

men nu kan jeg desværre ikke få fat på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svaret :D

jeg har også hele tiden troet hun var chippet men jeg kom i tvivl da jeg sad og kigget hendes papier igennem for der stod intet chip nummer.

men hende jeg har købt bella af har en hjemmeside og der står alle bliver chippet inden køb.

men nu kan jeg desværre ikke få fat på hende.

 

Har du prøvet at få din nuværende dyrlæge til at scanne Bella, efter chip?

 

Ellers ville jeg da ihvertfald lige få det gjort hos enten den nuværende eller hos den du finder frem til:-)

 

Du har ingen papirer fra Dansk Hunderegister? Der bør chipnummeret stå på

Link til indlæg
Del på andre sites

hun er ikke chippet.

jeg har snakket med hende jeg købte hende af, men så har vi lige fået en tid på fredag til det, så må jeg finde en ny dyrlæge efter det er gjort, for det skal gøres nu.

 

da vi købte hundeforsikring hos alka forlangte de ikke et chip nummer med det samme, de sagde jeg ku vende tilbage når jeg havde fundet ud af om hun var chippet.

men min veninde som også har alka skulle oplyse chipnummer for at få forsikring med det samme.

meget mærkeligt, men nu er det klaret så mangler vi bare at finde en god dyrelæge som vi stoler på og synes godt om, men det kan måske tag sin tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Arkiveringsalf

Kastrup dyreklinik eller den i norgesgade, alt afhængigt af hvor du bor. Bare hold dig fra fr. Lollikke (amagerbrogade dyreklinik). Har hørt en masse forfærdeligt (bla. to fejlbehandlinger) og brød mig ikke stort om hende da jeg var der.

Kender folk der anbefaler de to andre

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har den der ligge på amager bro gade t-æt ved sundby øster hallen på et hjørne, hun er ikke god, hvertfald ikk for os.

hun er meget nedladene og hun undersøger ikk bella særlig godt plus de ikke har styr på deres priser så vi skifter dyrlæge nu til kastrup den har jeg hørt meget godt oom.

 

tak alle sammen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Arkiveringsalf
Vi har den der ligge på amager bro gade t-æt ved sundby øster hallen på et hjørne, hun er ikke god, hvertfald ikk for os.

hun er meget nedladene og hun undersøger ikk bella særlig godt plus de ikke har styr på deres priser så vi skifter dyrlæge nu til kastrup den har jeg hørt meget godt oom.

 

tak alle sammen

 

Det er Lolikke du har...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...