Hop til indhold

De sødeste mennesker


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Som nogen ved havde jeg jo her i sommerferien besluttet at Jason ikke længere skal være udstillingshund. Det betyder så også ingen ringtræning mere, for hvad skal dét gøre godt for når vi ikke skulle afsted?

 

Hold da op hvor var det hårdt at sige farvel til allesammen op til sommerferien og vide at jeg måske ikke kom tilbage (ventede med at tage den endelige beslutning) for gud hvor har jeg ikke trænet et sted med venligere og mere imødekommende mennesker - der er bare en åbenhed og medmenneskelighed som jeg ikke har fundet andre steder :5up:

 

Da jeg mødte træneren på et kræmmermarked for et par uger siden gav vi hinanden et oooordentligt klem og fik en lang samtale for bare fordi man er stoppet betyder det ikke at man ikke kan snakke med træneren jo :genert:

 

I går går det så endelig op for dem jeg fik kørelejlighed af at jeg ikke kom mere(jeg har været en kujon og har ikke kunne se afskeden i øjnene så har kun sagt det til trænerne :roll::???:) Gav dem min begrundelse (at jeg ikke selv kan klargøre jason på udstillingsdagen - studse de sidste spidser osv.) og fik så ½ time senere svar tilbage om at hun havde ringet til en veninde der var 100 % sikker på at hun kunne klippe pudler og hun var villig til at hjælpe til udstillinger. Det fik helt tårerne frem at der findes så søde og hjælpsomme mennesker at de vil iværksætte så meget for at hjælpe mig:megaked::hjerte::genert:

 

Så når jeg kommer hjem så skriver jeg et laaangt (og tårevædet) brev til hende. Og så skal jeg i tænkeboks igen - for jeg saaaavner virkelig dem på ringtræningsholdet :megaked:

Måske der er mening med at jeg ikke har klippet jason ned endnu (selvom jeg har sagt han skulle siden uge 26 :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dog nogle dejlige mennesker :lun:

 

Jeg ville ønske at det var alle forundt at prøve at komme på træningshold med lige så søde mennesker som dem du har oplevet her :5up:

 

Og så håber jeg, at I finder en løsning, så du igen kan gå til træning og udstilling, for det lyder da som om du virkelig kommer til at savne det ellers :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Nu har jeg ikke erfaring med ringtræning, men på agility og lydighedshold er der da også masser, der aldrig stiller op til konkurrencer, men kommer for hundens og hyggens skyld.

 

Så længe hund og ejer har det sjovt og trives med det og træner er indforstået med det, så er det da bare at fortsætte :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt - ja helt fantastisk at møde sådanne mennesker :-D

 

Det er da bare om at komme af sted når nu det bringer dig/jer så megen glæde, at i så "ikke skal bruge det til noget" er helt uden betydning - for det skal i jo!

 

I skal nyde samværdet, træningen, det at komme af sted og lave noget sammen i to og i selskab med alle disse skønne mennesker :5up: - og det er da slet ikke ringe grunde til at forsætte :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Sikke dog nogle dejlige mennesker :lun:

 

Jeg ville ønske at det var alle forundt at prøve at komme på træningshold med lige så søde mennesker som dem du har oplevet her :5up:

 

Og så håber jeg, at I finder en løsning, så du igen kan gå til træning og udstilling, for det lyder da som om du virkelig kommer til at savne det ellers :ae:

 

Tro mig - det er langt fra alle steder jeg har oplevet så stor en venlighed som her!

 

Problemet er bare at Jason og jeg går til DcH træning på samme tid som Ringtræning ligger (Det er forresten et konkurrence-hold, men jeg har ikke været til konkurrence endnu, andet end K-klassen :rolleyes:). Har dog tænkt på om lydighedstræning skal byttes ud med agility til næste år og det er om onsdagen - det kan jeg jo godt nu, der ikke bliver mere redningshund :-D

 

åhh jeg vil virkelig gerne afsted :engel::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

og tak allesammen, fordi I gad og svare, når jeg nu sidder her og bliver helt sentimental og blød som skumfiduser indeni når jeg sidder her og tænker på hvor heldig jeg er over at have mødt dem til ringtræning :genert:

 

 

og jeg hepper altså også på petrine:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tro mig - det er langt fra alle steder jeg har oplevet så stor en venlighed som her!

 

Problemet er bare at Jason og jeg går til DcH træning på samme tid som Ringtræning ligger (Det er forresten et konkurrence-hold, men jeg har ikke været til konkurrence endnu, andet end K-klassen :rolleyes:). Har dog tænkt på om lydighedstræning skal byttes ud med agility til næste år og det er om onsdagen - det kan jeg jo godt nu, der ikke bliver mere redningshund :-D

 

åhh jeg vil virkelig gerne afsted :engel::cool:

 

:confused::confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...