Hop til indhold

Okse ben


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Måske et lidt dumt spørgsmål, men stiller det lige alligevel :genert: Duffy får bl.a. sådan et råt okseben med marv, når vi træner alenehjemme.. Indtil videre er jo ikke nået så langt op i minutter, så når vi kommer ind, tager vi benet igen, som hun så får næste gang vi træner... Jeg putter det i køleskabet imens og hun har nu fået det samme ben i to dage og der er stadig en del marv tilbage...

 

Nu til spørgsmålet -hvor længe kan sådan et ben holde sig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da ikke noget dumt spørgsmål :-D og jeg ville så putte det i en frysepose og smide det i fryseren fra gang til gang, så kan det holde sig længere uden at fordærve og hunden kommer lidt mere på arbejde for at få alt det lækre.

 

Når al marven så er væk en dag, så kan du sagtens gen-bruge benet ved at putte noget lækkert i selv og så i fryseren ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar.. Det eneste jeg tænker ved at give hende det frossent, er at hun sikkert så vil give op, for hun gider som regel ikke arbejde alt for meget for sin mad, så kan det åbenbart være lige meget :fornaermet: Men det prøver vi da lige med det næste ben...

 

Men hvad så hvis benet når at tøe lidt op -må man så godt genfryse det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar.. Det eneste jeg tænker ved at give hende det frossent, er at hun sikkert så vil give op, for hun gider som regel ikke arbejde alt for meget for sin mad, så kan det åbenbart være lige meget :fornaermet: Men det prøver vi da lige med det næste ben...

 

Men hvad så hvis benet når at tøe lidt op -må man så godt genfryse det?

Det gør jeg uden problemer for med tanke på alt det Misja kan gå og snaske i sig (gåselorte, rævelorte, hundelorte, mosegrise, mus og hva har vi ellers :???: ), så tror jeg ikke der sker noget ved en genfrysning.

 

Men det er så måske bare mig der har en små-ulækker hund, når det kommer til kosten :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...