GRAND DANE Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 kan jeg resikere at processeren går kaput vis blæseren er fuld af snavs eller er der noget som forteller at den er for varm.:hmm: det er ikke til at se udefra om den trenger til at blive renset og jeg ved ikke vortit man bør rense den det er et veldigt pelle arbejde at skelle pcen ad har prøvet det. men slår prosesseren fra vis den blir for varm.?? og vortit bør man skelle det ad og rense den. ?? håber der er nogle som ved noget om det:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 kan jeg resikere at processeren går kaput vis blæseren erfuld af snavs eller er der noget som forteller at den er for varm.:hmm: det er ikke til at se udefra om den trenger til at blive renset og jeg ved ikke vortit man bør rense den det er et veldigt pelle arbejde at skelle pcen ad har prøvet det. men slår prosesseren fra vis den blir for varm.?? og vortit bør man skelle det ad og rense den. ?? håber der er nogle som ved noget om det:-) Min computer lukker ned og skriver "Over temperature cpu" Efterhånden gør den det ret tit (efter jeg har flyttet pc ud hvor alle hundene også er.. Så piller jeg siden af computeren og blæser den forsigtigt for støv.. Jeg har ellers fået sat en ekstra blæser på men hundene støver helt vildt JEg trro jeg renser min hver 3 uge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Min computer lukker ned og skriver "Over temperature cpu" Efterhånden gør den det ret tit (efter jeg har flyttet pc ud hvor alle hundene også er.. Så piller jeg siden af computeren og blæser den forsigtigt for støv.. Jeg har ellers fået sat en ekstra blæser på men hundene støver helt vildt JEg trro jeg renser min hver 3 uge er du sikker på støvet kommer ud?. 3uge lyder meget volsomt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 er du sikker på støvet kommer ud?. 3uge lyder meget volsomt.Ja helt sikker...Jeg har altså mange hunde som spæner ind og ud hele tiden..Lige forbi PC... Vandrette flader som hylder, borde, vindueskarme, køleskab osv bliver tørret af hver dag..Alligevel ligger der et par mm støv på hver eneste dag..Så ja jeg er 100 % sikker på at alt støv kommer ud af PCen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Stationær pc støvsuger jeg ofte, åbner blot kabinettet . De bærbare bliver også støvsguet forsigtigt. Det er utroligt hvad der kan ligge af hundehår i en pc.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 (rettet) Ja helt sikker...Jeg har altså mange hunde som spæner ind og ud hele tiden..Lige forbi PC... Vandrette flader som hylder, borde, vindueskarme, køleskab osv bliver tørret af hver dag..Alligevel ligger der et par mm støv på hver eneste dag..Så ja jeg er 100 % sikker på at alt støv kommer ud af PCen jeg tror ikke helt jeg forstår poingten men jeg er vist osse rådet let ud på et sidespor. Redigeret September 10, 2010 af GRAND DANE fejl. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Min computer lukker ned og skriver "Over temperature cpu" Efterhånden gør den det ret tit (efter jeg har flyttet pc ud hvor alle hundene også er.. Så piller jeg siden af computeren og blæser den forsigtigt for støv.. Jeg har ellers fået sat en ekstra blæser på men hundene støver helt vildt JEg trro jeg renser min hver 3 uge er det en stasoner du har siden der kan komme en ekstra blæser på???. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst emillos Besvaret September 29, 2010 Rapporter Share Besvaret September 29, 2010 Ja - der kan tit ophobe sig sjove ting og sager inde i et kabinet! Jeg åbner ofte mit for at blæse med lidt trykluft - det er temlig effektivt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 29, 2010 Rapporter Share Besvaret September 29, 2010 jeg tror ikke helt jeg forstår poingten men jeg er vist osse rådet let ud på et sidespor. hun mener rengøring fjerner skidt og en pc samler mere støv end resten af ens hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 29, 2010 tror tråden er slut der kommer vist ikke nogle svar på start inlæget alivel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts