Hop til indhold

Bedre sent end aldrig :)


Gæst Tilde
 Share

Recommended Posts

Jaah, nu sidder jeg her og svarer andre, der lige præsenterer sig selv, og så slår det mig, at det måske kunne være en ide, at jeg gjorde det samme....:hmm:

 

Så her lidt om mig og " alle " mine vapser :

 

jeg har en chihuahua på knap 2 år, som for ca 3 uger siden fik 4 dejlige små hvalpe. Dette er noget vi bare lige prøver en enkelt gang, men hold da op hvor vi nyder det. Kan bruge timer på, at sidde og kigge på de små når de stadig på usikre ben prøver at komme rundt i huset. kan bare slet slet ikke få nok af dem, og frygter den dag de skal hjemmefra:megaked:

 

Netop fordi jeg allerede har bundet mig så meget til dem, er jeg sikker på, at dette er første og sidste gang vi prøver det..

 

Mine børn elsker også bare at sidde og kigge på det små, og spørger konstant om vi ikke bare kan beholde en af dem, men manden kan bare ikke overbevises om, at det er det vi skal:damn:

 

Har været rundt på forummet i nye som gamle indlæg, og har allerede fundet mange for mig brugbare informationer, så er sikker på, at dette er et sted jeg blir glad for at være..:yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor store er de og hvilken fejl får du?

 

ved ikke om det er min computer, men den går bare over på hvid side, hvor der står, at nettet ikke virker på engelsk.. Dem jeg har prøvet med

fylder omkring 9 mb, tror måske kameraet er blevet indstillet forkert, for da jeg meldte mig til herinde og uploadet mit billed som er indsat fyldte det kun godt 4 mb..:hmm: Er ikke den store computernørd kan du nok høre:oops:

 

prøver lige imorgen at få tjekket kameraet og så håber jeg det lykkes, vil jo gerne vise de små guldklumper frem:klap:

 

Til sidst vil jeg da lige nævne, at jeg er dybt imponeret og glad for, at ADMIN reagere så hurtigt på mit problem, dette er bare endnu et bevis på, at dette er en fint sted at være:vinder:Tak for det:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem jeg har prøvet med

fylder omkring 9 mb, tror måske kameraet er blevet indstillet forkert, for da jeg meldte mig til herinde og uploadet mit billed som er indsat fyldte det kun godt 4 mb..:hmm: Er ikke den store computernørd kan du nok høre:oops:

 

Ja 9 mb er lige stort nok, jeg er sikker på det virker hvis du får dem gjort mindre. (går ud fra de er i .jpg format og ikke RAW som ikke kan uploades)

 

 

Til sidst vil jeg da lige nævne, at jeg er dybt imponeret og glad for, at ADMIN reagere så hurtigt på mit problem, dette er bare endnu et bevis på, at dette er en fint sted at være:vinder:Tak for det:5up:

 

Mange tak for det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...