Gæst Frigga Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Vi overvejer pt. at passe min mors tidligere kollegas datters hund, da hun ikke har tilladelse til at have hund, hvor hun bor og derfor skal have nogen til at passe tæven, indtil hun har fundet et andet sted. Det er en chihuahua, hun er opdrætter, og det er alt jeg ved. Jeg synes jeg har set tråde før i tiden om hvad man skal være opmærksom på ved længerevarende privat pasning - forsikring, kontrakt, betaling osv - men jeg kan nu ikke finde dem. Skal forsikringen overføres til os? Plejer man at lave en kontrakt mht. dyrlægebesøg? Laver man en kontrakt i tilfælde af at der sker hunden noget osv (ikke at jeg har planer om at få hunden slået ihjel, men vil da nødig sagsøges, hvis der sker hunden noget ved et uheld)? Så er der nogle praktiske ting, vi skal vide, før vi evt. siger ja? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Der er bl.a. denne tråd http://www.hunde-forum.dk/debat/16492-ved-pasning-af-hund-hvad-med-forsikring.html Jeg ville nok sørge for at dække mig selv ind mest muligt, specielt hvis det ikke var et nært familiemedlem eller lignende der ejede hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Hvad søgte du på? Jeg prøvede med "pasning af hund" "passe hund privat", så nu skal jeg lige høre hvad de gyldne søgeord var? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jeg gik på google og søgte på pasning, hund, forsikring jeg ved ikke om den var dukket op herinde med de ord, men nogle gange fungerer google altså bedst når jeg leder efter tråde herinde EDIT: ordene pasning og forsikring finder den også herinde, hund er nok et dumt søgeord når først man er på hunde-forums søgemaskine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Haha, ja, det har jeg faktisk også gjort nogle gange, når jeg nu tænker mig om. Søgefunktionen er ikke den bedste herinde, så det er kun når jeg er vildt desperat, at jeg giver den et forsøg. Jeg afprøver google i stedet så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts