Hop til indhold

Længerevarende privat pasning


Gæst Frigga
 Share

Recommended Posts

Vi overvejer pt. at passe min mors tidligere kollegas datters hund, da hun ikke har tilladelse til at have hund, hvor hun bor og derfor skal have nogen til at passe tæven, indtil hun har fundet et andet sted. Det er en chihuahua, hun er opdrætter, og det er alt jeg ved.

 

Jeg synes jeg har set tråde før i tiden om hvad man skal være opmærksom på ved længerevarende privat pasning - forsikring, kontrakt, betaling osv - men jeg kan nu ikke finde dem. Skal forsikringen overføres til os? Plejer man at lave en kontrakt mht. dyrlægebesøg? Laver man en kontrakt i tilfælde af at der sker hunden noget osv (ikke at jeg har planer om at få hunden slået ihjel, men vil da nødig sagsøges, hvis der sker hunden noget ved et uheld)?

 

Så er der nogle praktiske ting, vi skal vide, før vi evt. siger ja?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gik på google og søgte på pasning, hund, forsikring :-D jeg ved ikke om den var dukket op herinde med de ord, men nogle gange fungerer google altså bedst når jeg leder efter tråde herinde :vedikke:

 

EDIT: ordene pasning og forsikring finder den også herinde, hund er nok et dumt søgeord når først man er på hunde-forums søgemaskine :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, ja, det har jeg faktisk også gjort nogle gange, når jeg nu tænker mig om. Søgefunktionen er ikke den bedste herinde, så det er kun når jeg er vildt desperat, at jeg giver den et forsøg. Jeg afprøver google i stedet så ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...