Gæst freya3010 Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Som jeg skrev i en anden tråd så daffede vi i mandags til Rømø i sommerhus.:klap: En lille tur på en 5 dage.. så vi var hjemme igen i mandags. Vi var allesammen afsted, inkl. min fætter... så bilen var fuld pakket:lol:. På trods af de få dage, så var kameraet rødglødene.. og jeg fik taget MANGE billeder - og nogle af dem vil jeg da gerne dele med jer. Vær klar til at blive oversmømmet af billeder. En af de første dage gik vi til Sønderstrand (ud og hjem 10km), hvor der blæste VOLDSOMT. Dette blev vældig udnyttet af strandsejlere, som susede afsted.... Jeg har aldrig set så bred en sandstrand:shock:... 4 km fra klitterne ned til vandet... det er altså imponerende.:5up: Sønderstrand - nogle steder op til 4 km bred. Den meget flade strand bliver dækket af vand ved vestenvind og højvande. Sønderstand - Den megen vind på stranden giver rig mulighed for kitebuggy- og strandsejler kørsel. Sønderstrand - Endnu en strandsejler. Føren har fået øje på mig... Jeg stod ellers laaaangt væk med mit 300mm objektiv. Sønderstrand - Og lige en strandsejler mere. Der var rigtig mange den dag, da der blæste en halv pelikan - eller noget. Sønderstrand - Det blæste voldsomt, så på trods af det ellers meget faste strandsand så fløj det rundt. Man kan faktisk helt fornemme det på billedet Sønderstrand - et fantastisk syn! Billedet er taget ca. ½ km ude på stranden. Sønderstrand - Freya nød den flade strand... sålænge hun holdte hovedet højt. Ellers fik hun sand i hovedet pga. blæsten. Freya på Sønderstrand - prøv lige at lægge mærke til alt sandet på hendes ben... det blæste altså voldsomt den dag...haha Det var så kun billederne fra Sønderstrand... more to come;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Lidt stemnings billeder fra Rømø Rømø dæmningen og vadehavet - Dæmningen er over 9 km lang. Havneby - Vi havde lejet et sommerhus ca. 1 km derfra Havneby Udsigt fra udkanten af Havneby Hvalbenshegn i byen Juvre på Rømø Vandretur efter bunkers i Tvismark plantage - Freya har ikke så meget tålmodighed så min fætter haster efter... min lillebror lunter tilgengæld afsted...hihi Der kommer stadig flere billeder:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Tur til Ribe Ribe Domkirke Ribe Domkirke Ribe Domkirke Ribe Domkirke Udsigt fra toppen af Ribe domkirke... Udsigten var trods alt alle de trin værd. Lidt mere udsigt Ribe Domkirke... endnu engang. Strøget i Ribe Strøget i Ribe Strøget i Ribe Ribe - Virkelig charmerende skæv restaurant Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Oooooog så de sidste... en tur til vesterhavet ved byen Lakolk på Rømø Det var så den røvfuld billeder:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Det ser ud til i har hygget jer virkelig meget! Den første sjat billeder af Freya er helt vidunderlige, hun ligner virkelig en blød og smuk isbjørn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Skønne billeder! Årh det er godt nok en skøn strand, strand så langt øjet rækker, der gad jeg godt tage Motor hen. Og det klæder den evigt smukke Freya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Vil gerne lige mine dig om at det er et hundeforum :fornaermet: Der er for få billeder er prinsessen Smillende Freya :lun: Hun er bare super smuk som altid :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Vil gerne lige mine dig om at det er et hundeforum :fornaermet: Der er for få billeder er prinsessen Smillende Freya :lun: Hun er bare super smuk som altid :hjerte: Sorry:genert:... men ville lige dele alle de andre billeder også...... Og taaaak Aslan for dine søde ord om Freya-pigen:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Skønne billeder! Årh det er godt nok en skøn strand, strand så langt øjet rækker, der gad jeg godt tage Motor hen. Og det klæder den evigt smukke Freya Det var også en mega fed strand... igen store sten.. ingen tang osv... bare sand, sand og atter sand. Hvis i skal på Rømø så tag derhen uden for sæsonen... for ellers koster det dyrt:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Wow hvor ser det bare lækkert ud - tak for kigget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Wow - lækre billeder!!! Det er da bare en strand lige efter en hunds næse :banan: Og Freya er såååå smuk som altid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Fantastisk strand :klap: I ser ud til at have haft en rigtig dejlig ferie :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts