Hop til indhold

Efterårstræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øv øv øv .... Her er det ikke os der ligger syge, men Ninja-prutten :cry:

 

Hun havde været sløv de sidste par dage inkl. røde øjne, så igår røg hun en tur til dyrlægen, der fandt ud at hun havde feber.

 

Så vi bliver desværre nødt til at aflyse, da vi bestemt ikke synes det er hensigtsmæssigt at slæbe patienten over 1 times kørsel hver vej :cry:

 

Jeg håber I får et rigtig hyggeligt træf, og at vi ses d. 14 november i Ishøj Strandpark :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv øv .... Her er det ikke os der ligger syge, men Ninja-prutten :cry:

 

Hun havde været sløv de sidste par dage inkl. røde øjne, så igår røg hun en tur til dyrlægen, der fandt ud at hun havde feber.

 

Så vi bliver desværre nødt til at aflyse, da vi bestemt ikke synes det er hensigtsmæssigt at slæbe patienten over 1 times kørsel hver vej :cry:

 

Jeg håber I får et rigtig hyggeligt træf, og at vi ses d. 14 november i Ishøj Strandpark :5up:

 

God bedring til Ninja. Nej ikke nok med turen, men så er hun nok heller ikke klar til hundeleg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv øv med Ninja. Håber at hun snart er frisk og hvalpefræk igen :ae:

Og god bedring med munden/tanden Jeanette :ae:

 

Jeg har lige bagt mufiins, og pakket bilen... Og Gizmo er totalt damp :roll: Tror det bliver godt for ham at komme ud at lege, og få noget af den energi ud af kroppen... :blink:

 

Jeg er glad for at du så min besked. Og tak for god bedring:-D

 

Vi må finde ud af noget og mødes en anden dag:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

BlackGSD og jeg havde en rigtig hyggelig tur i Glumsø og fik spist nogle meget fine chokolademuffins :-P. ( der var godt nok lidt mange, når vi nu endte med kun at være to mennesker og de fem hunde ikke måtte spise nogle )

 

Glumsøs store hundeskov er egentligt en helt ok hundeskov, hvis man lige ser bort fra de for smalle stier, hvor vi let blev løbet ned af en flok hunde :lol: ( ikke at jeg bebrejder dejlige Gizmo hans lange og kluntede ben ) Men det var ret godt lavet med små åbninger, med forskellige forhindringer til hundene, når man fulgte stien rundt. Samtidigt med at der var krat, hvor der kunne graves huller uden tobenede ville falde i dem ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSD og jeg havde en rigtig hyggelig tur i Glumsø og fik spist nogle meget fine chokolademuffins :-P. ( der var godt nok lidt mange, når vi nu endte med kun at være to mennesker og de fem hunde ikke måtte spise nogle )

 

Glumsøs store hundeskov er egentligt en helt ok hundeskov, hvis man lige ser bort fra de for smalle stier, hvor vi let blev løbet ned af en flok hunde :lol: ( ikke at jeg bebrejder dejlige Gizmo hans lange og kluntede ben ) Men det var ret godt lavet med små åbninger, med forskellige forhindringer til hundene, når man fulgte stien rundt. Samtidigt med at der var krat, hvor der kunne graves huller uden tobenede ville falde i dem ;-)

 

Det var dælme ikke mange I var... Var det så "bare" den indhegning, jeg snakkede om? Eller var der en decideret skov?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Det var dælme ikke mange I var... Var det så "bare" den indhegning, jeg snakkede om? Eller var der en decideret skov?

 

Det ved jeg ikke helt, fordi der er to hundeskove i Glumsø og jeg synes egentligt, at den her er temmelig stor. Der er også en parkeringsplads hvor man køre ind og parkere. Men der er ikke så meget skov endnu, der er dog plantet træer, det kommer bare til at tage tid, da jeg tror, at det er rimeligt langsomt voksende træer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg ikke helt, fordi der er to hundeskove i Glumsø og jeg synes egentligt, at den her er temmelig stor. Der er også en parkeringsplads hvor man køre ind og parkere. Men der er ikke så meget skov endnu, der er dog plantet træer, det kommer bare til at tage tid, da jeg tror, at det er rimeligt langsomt voksende træer.

 

Så tror jeg ikke det er samme sted. Ja ellers skal de da ihvertfald have lavet p-plads siden da. Men okay, stedet var også rimelig nyt, da vi var der.. tror jeg..

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSD og jeg havde en rigtig hyggelig tur i Glumsø og fik spist nogle meget fine chokolademuffins :-P. ( der var godt nok lidt mange, når vi nu endte med kun at være to mennesker og de fem hunde ikke måtte spise nogle )

 

Glumsøs store hundeskov er egentligt en helt ok hundeskov, hvis man lige ser bort fra de for smalle stier, hvor vi let blev løbet ned af en flok hunde :lol: ( ikke at jeg bebrejder dejlige Gizmo hans lange og kluntede ben ) Men det var ret godt lavet med små åbninger, med forskellige forhindringer til hundene, når man fulgte stien rundt. Samtidigt med at der var krat, hvor der kunne graves huller uden tobenede ville falde i dem ;-)

 

 

Det var da godt at i havde en god tur, når nu vi andre måtte melde fra.

 

Har du set den tråd jeg har oprettet ang. hundeskove?

 

Gider du ikke at skrive oplysningerne i den tråd, så vi kan få glæde af jeres oplysninger i fremtiden - især adressen :-D

 

På forhånd tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak for en hyggelig tur Klüssendorf :-D Syntes faktisk at hundene klarede det rigtig fint, på trods af at det var noget af en broget flok... Synes egentlig det er meget godt klaret, at der alligevel var 5 hunde, selvom det kun var os to der dukkede op :blink:

 

Jeg synes også det var en fin hundeskov, på trods af de smalle stier :blink:

 

Glemte at tage billeder :genert:

 

Bagefter tog jeg et smut til Sorø, da der kun er små 20 min. kørsel, for at kigge ind forbi Gizmo´s opdrætter. Det var de glade for :blink:

Her huskede jeg at tage billeder - de kommer dog i en anden tråd :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak for en hyggelig tur Klüssendorf :-D Syntes faktisk at hundene klarede det rigtig fint, på trods af at det var noget af en broget flok... Synes egentlig det er meget godt klaret, at der alligevel var 5 hunde, selvom det kun var os to der dukkede op :blink:

 

Jeg synes også det var en fin hundeskov, på trods af de smalle stier :blink:

 

Glemte at tage billeder :genert:

 

Bagefter tog jeg et smut til Sorø, da der kun er små 20 min. kørsel, for at kigge ind forbi Gizmo´s opdrætter. Det var de glade for :blink:

Her huskede jeg at tage billeder - de kommer dog i en anden tråd :blink:

 

Kom du forbi Kenjan?:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Julius' mor

Nej, hvor er det pinligt. Jeg gik herind for at finde det nøjagtige sted vi skulle mødes imorgen, kun for at finde ud af, at træffet var idag. Og mig, der har glædet mig sådan. Undskyld! Håber vi må være med næste gang alligevel....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Nej' date=' hvor er det pinligt. Jeg gik herind for at finde det nøjagtige sted vi skulle mødes imorgen, kun for at finde ud af, at træffet var idag. Og mig, der har glædet mig sådan. Undskyld! Håber vi må være med næste gang alligevel....[/quote']

 

Det var synd, men så må du komme til Ishøj strandpark i næste måned.

 

http://www.hunde-forum.dk/hundetraef/19608-ishoj-strandpark-d-14-nov-traef.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...