Hop til indhold

Efterårstræf på Sjælland


Gæst Klüssendorf
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf

Sidst havde vi sommertræf. Vejret fortæller mig, at det nu er ved at være tid til efterårstræf, hvis der er stemning for dette på det ganske Hunde-forum.dk

 

Jeg vil foreslå at ligge det midt i oktober, men kan også senere eller tidligere.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi vil gerne komme, især hvis der kommer andre med mindre hunde (?).

 

Nelson er jo ikke ubetinget god til fælles leg med 'de store i klassen', han plejer at ende med at stå og brække sig af udmattelse, fordi han TROR, han er en greyhound...:stupid:

 

/mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Den 16. er noteret. Hvis ikke himlen falder ned' date=' kommer vi også:-D[/quote']

 

Jeg husker ellers Julius som særlig charmerende med fugtigt rasta hård, så lidt regn holder jer forhåbentligt ikke tilbage. :mrgreen:

 

Vi vil gerne komme, især hvis der kommer andre med mindre hunde (?).

 

Nelson er jo ikke ubetinget god til fælles leg med 'de store i klassen', han plejer at ende med at stå og brække sig af udmattelse, fordi han TROR, han er en greyhound...:stupid:

 

/mette

 

Vi har små hunde, der ikke kun leger med løb, men også leger brydelege med musklerne, så måske det kan fungere med Nelson :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Møffe lege også helst brydeleg... Det foregår sådan...

 

Bryde, bryde, løb 5meter, fald om, bryde, bryde, bryde, bryde, løb 5m fald osv. :mrgreen:

 

:lol: Herligt. Andersand vil elske Møffe. Han har det med bokstavligt talt at kaste sig i hoved på over de største hårbolde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Så håber jeg for ham, at han stadig er meget hvalp :genert: Møffe har et eller andet med små hunde, de er bare ikke så interessante, medmindre vi snakker om hvalpe... :vedikke:

 

Han ligner sin far meget og han blev først voksen da han paserede de 3,5 år, så med sine 8 måneder er Andersand stadig baby, hvis du spørger mig. Men alle falder for Andersands charme, så det gør Møffe selvfølgeligt også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ligner sin far meget og han blev først voksen da han paserede de 3,5 år, så med sine 8 måneder er Andersand stadig baby, hvis du spørger mig. Men alle falder for Andersands charme, så det gør Møffe selvfølgeligt også :blink:

 

Nu må vi se! Møffe er lidt mærkelig på det punkt nogle gange :lol: Og han har stadig ikke budt bernerhvalpen i parken op til leg! Mor er ikke sur, mor er skuffet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Nu må vi se! Møffe er lidt mærkelig på det punkt nogle gange :lol: Og han har stadig ikke budt bernerhvalpen i parken op til leg! Mor er ikke sur, mor er skuffet!

 

Så vil jeg bare håbe, at Møffe kan lære den lille lidt manere og at et nej betyder nej :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...