Gæst Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 I skal da se lidt billeder fra matchen i dag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 I skal da se lidt billeder fra matchen i dag... Rigtig gode billeder.... men vil da gerne høre hvordan det gik jer:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Rigtig gode billeder.... men vil da gerne høre hvordan det gik jer:engel: Vi fik rødt bånd i første runde og røg ud i anden runde. Nelson var meget dygtig, så det var en god oplevelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Dejlige billeder og tillykke:-D Og vejret var jo meget bedre i dag end i går:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Dejlige billeder og tillykke:-D Og vejret var jo meget bedre i dag end i går:-) Takker Ja, der kome lige nogle enkelte dryp, men slet ingwnting i forhold til i går. Så det var en dejlig dag, fik også hilst på søde hunde... Bl.a. aussie hvalpe, toller-dreng og collier.. Nu er vi begge to mega brugte. Så den står på ren sofahygge i aften. /Mette (Jeanette: Tror du overhovedet, der bliver et eneste ok billede af Nelson? Fik jo lige set i dag, hvor mange skod billeder min fotograf fik taget af os....) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Vi fik rødt bånd i første runde og røg ud i anden runde. Nelson var meget dygtig, så det var en god oplevelse. Jammen det var da rigtig flot:5up:.... Det er også hele oplevelsen der gælder, og hvis Nelson har haft en god oplevelse så er det guld værd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Takker Ja, der kome lige nogle enkelte dryp, men slet ingwnting i forhold til i går. Så det var en dejlig dag, fik også hilst på søde hunde... Bl.a. aussie hvalpe, toller-dreng og collier.. Nu er vi begge to mega brugte. Så den står på ren sofahygge i aften. /Mette (Jeanette: Tror du overhovedet, der bliver et eneste ok billede af Nelson? Fik jo lige set i dag, hvor mange skod billeder min fotograf fik taget af os....) Det tror jeg, der gjorde, dog ikke dem, hvor han løb rundt, det kunne kameraet slet ikke fange:???: Har lige kigget dem kort igennem i går eftermiddag.. Jeg går i gang med at redigere igen i morgen. I dag har jeg været ude og se rally hele dagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts