Hop til indhold

DKK kreds 2 match 12. september 2010


Gæst
 Share

Recommended Posts

Dejlige billeder og tillykke:-D Og vejret var jo meget bedre i dag end i går:-)

 

Takker Ja, der kome lige nogle enkelte dryp, men slet ingwnting i forhold til i går. Så det var en dejlig dag, fik også hilst på søde hunde... Bl.a. aussie hvalpe, toller-dreng og collier.. Nu er vi begge to mega brugte. Så den står på ren sofahygge i aften.

 

/Mette

 

(Jeanette: Tror du overhovedet, der bliver et eneste ok billede af Nelson? Fik jo lige set i dag, hvor mange skod billeder min fotograf fik taget af os....:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Vi fik rødt bånd i første runde og røg ud i anden runde. Nelson var meget dygtig, så det var en god oplevelse. :-)

 

Jammen det var da rigtig flot:5up:....

 

Det er også hele oplevelsen der gælder, og hvis Nelson har haft en god oplevelse så er det guld værd.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker Ja, der kome lige nogle enkelte dryp, men slet ingwnting i forhold til i går. Så det var en dejlig dag, fik også hilst på søde hunde... Bl.a. aussie hvalpe, toller-dreng og collier.. Nu er vi begge to mega brugte. Så den står på ren sofahygge i aften.

 

/Mette

 

(Jeanette: Tror du overhovedet, der bliver et eneste ok billede af Nelson? Fik jo lige set i dag, hvor mange skod billeder min fotograf fik taget af os....:oops:)

 

Det tror jeg, der gjorde, dog ikke dem, hvor han løb rundt, det kunne kameraet slet ikke fange:???: Har lige kigget dem kort igennem i går eftermiddag.. Jeg går i gang med at redigere igen i morgen. I dag har jeg været ude og se rally hele dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...