Gæst maik friedrichsen Skrevet September 13, 2010 Rapporter Share Skrevet September 13, 2010 hej jeg leder efter en Bull terrier tæve min. 2 år kenner i nogen som skal eller vi af med en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Venus222 Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Har du prøvet at tale med racerepresentanten fra DKK? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maik friedrichsen Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 hej nej det har jeg ikke, men det gør jeg. mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Prøv evt at kontakte nogle af opdrætterne (der er en del i Sverige også), måske nogen af dem har en alvshund i 'overskud' eller har fået en retur eller noget. Held og lykke med at finde den helt perfekte hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts