Hop til indhold

Min han har mistet forstanden - igen!!!


Gæst Trinus
 Share

Recommended Posts

Nu holder jeg snart ikke til det længere - enten flytter hunden, eller også gør jeg - i hvert fald i den næste uges tid!

 

For 2. gang på 1½ mdr. har min hanhund på 1½ år tilsyneladende "mistet forstanden" pga. en løbsk tæve.... Sidste gang hylede han 1 uge i rap, spiste intet og var ikke sig selv - og here we go again!

 

I går aftes nægtede han at røre sin mad, det samme i morges! Og helt rigtigt, da jeg kom hjem i eftermiddags, begyndte hylen.. Arme hund ( og arme resten af familien)

 

Han er godt nok hårdt ramt! Sidste gang lovede vi hinanden, at hvis det skete igen, skulle han kastereres, og nu står vi så her. Jeg er bestemt ikke vild med tanken, overhovedet ikke, men omvendt er det sgu synd for den arme forvirrede og frustrerede hund, hvis han skal igennem dette hver gang kvarterets tæver er i løbetiden - det er der jo hele tiden en der er.

 

Sjovt nok reagerer vores anden hanhund på 3 år overhovedet ikke, og han kigger undrende og irriteret på Buddy!

 

Nogen forslag -andet end kastration? Og nogle erfaringer med kastration?

Kan næsten ikke bære tanken om, at min lille skat skal i narkose og have krave på bagefter.

 

Hvad med kemisk kastration?

 

Hilsen en efterhånden desperat Trinus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...