Gæst Dogue1 Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Hej Hvis en eller anden kender en, der kender en anden der kender denne Lab så send mig en mail [email protected] eller en pb...: Orginal besked fra en af min venner på Facebook.: Hei er der nogen der savner en Labrador eller to. Den ene var skadet den er kørt til dyrlegen i Aars og den andre løp vidre. De kom fra Rold Eller fyrkilde og løp igjennom mejlby på formiddagen ca 08,20 det virket som de hadde tilknytning til hverandre.Litt synd at den siste forsvant for oss for tror den hadde tag eller et merke på båndet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Har i tjekket om de/den skulle være efterlyst herinde Dyrenes Beskyttelse, Efterlysning af dyr Der kan de også fremlyses Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Har i tjekket om de/den skulle være efterlyst herinde Dyrenes Beskyttelse, Efterlysning af dyr Der kan de også fremlyses Tak René! Jeg sender straks linket videre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 14, 2010 Rapporter Share Besvaret September 14, 2010 Åh nej, jeg kender en i Rold, der har labber, men tror nu ikke de savner nogen.. Jeg tjekker lige.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts