Besvaret September 15, 201015 år comment_452786 Motor mener det er for hårdt at STÅ op og grave, så han bruger næsen i stedet for [media] [/media] [media] [/media] Rapporter
Besvaret September 15, 201015 år comment_452838 Jeg tror den hvide frækkert, savner det hvide kolde underlag så meget, at den er blevet kuldret! Sne sne og mere sne, om jeg må be, TAK:shock: Rapporter
Besvaret September 15, 201015 år comment_452894 Jeg tror den hvide frækkert, savner det hvide kolde underlag så meget, at den er blevet kuldret! Sne sne og mere sne, om jeg må be, TAK:shock: Ja dét tror jeg han glæder sig til (det gør vi så osse efterhånden ). Jeg tror han syntes han skulle pyntes lidt, på nummer 2 film var han nemmelig nybørstet da vi gik hjemmefra, dygtig hund sådan at hjælpe Totalt kær er han. Især når han vuffer. Ja der bliver givet frit for bjæf Rapporter
Besvaret September 15, 201015 år comment_452896 Jeg må viste vente med at se filmen til jeg kommer hjem :blink: [ATTACH]32711[/ATTACH] Jeg kan især godt lide linie to Rapporter