Gæst stenshoej Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 d. 19-20 november har vi massagekursus i klubben. har fået af vide at der er få ledige plasser tilbage. så er du interesseret, så tag kontakt. så skal jeg undersøge hvor mange pladser der er tilbage. vi har fået det til en super god pris, og betaler kun 260,- (medlem) og ikke medlemmer kan komme ind for 310,- prisen er for begge dage incl. forplejning. første dag foregår u. hund og 2. med hund. (dog kun 5 udvalgte hunde fra klubben) der bliver lært om anatomi og massage til husbehov :blink: jeg glæder mig woho! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 15, 2010 Rapporter Share Besvaret September 15, 2010 Er det hele fredagen eller kun eftermiddag/aften skal have det til at passe med jobbet jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 17, 2010 Rapporter Share Besvaret September 17, 2010 Lyder rigtig spændende - Hayly er i hvert fald glad for sin massage:5up: Ærgeligt at det ligger en fredag og lørdag - og ikke lørdag og søndag:cry:. Men lige den weekend er nu udelukket under alle omstændigheder for mig - øv øv øv!! Rigtig god fornøjelse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Er det hele fredagen eller kun eftermiddag/aften skal have det til at passe med jobbet jo 18-21.30 fredag og 09.00 - 17.00 lørdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts