Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Opretter lige en ny tråd, da den gamle var ved at blive lettere forvirrende :-D

 

Har skrevet med aussies for ever og forsøger nu at stå for at få styr på alt det her! :mrgreen:

 

Vi vil gerne have en update fra alle - maden skal uddeles, dem, som skal hyrde, skal have indbetalt penge (skriv pb til mig, hvis du ikke har kontonr. endnu, prisen er 150kr.) osv.

 

Her er den senest opdaterede liste:

Deltagende hunde (holdet er lukket for yderligere deltagelse, da det er fyldt op):

Motor - OK - betaling bekræftet

Kimmi- Ok -

Kikki - OK - betaling bekræftet

Vilya - Ok-

Joya - OK

Koda - OK - betaling bekræftet

Laddie - OK

Caia - Ok

Møffe - OK

Samson - OK - betaling bekræftet

 

Publikumshunde:

BlackGSD/Gizmo - ok

AnjaCS/Basse - ok

Sirius

Hasselnødden

Echo (udefra kommende)

Nana - ok

 

Frokost:

Buddha m påhæng - ok - deltager højst sandsynligt ikke

Buju

Lonny (kartoffelsalat) - ok

Splint ... (Kage???)

JeanetteH (grøn salat og hot wings) - ok

Sonya77 (frikadeller) - ok

Bamseida (Kage) - ok

Tweesa m. påhæng - kommer ikke

Chili con Caia (Carina ala pasta salat med ( Cremefraische, bacon ærter og pasta)) - ok

Bernerazuro (Lasagne) - ok

Fox (reje/advocadosalat) - ok

Aussiepower (Flute og brød?) - ok

KarinaG (Frikadeller & kage?) - ok

BlackGSD (Lykke-klanens Skinkebrød) - ok

Linda (service og bestik) - ok

KarinaO - kommer ikke

AnjaCS (Rød pastasalat m. kylling) - ok

Aussie for ever m. chaffør (Bulgursalat med marineret kyllingebryst)

Mulline

Priceman

Værterne (tager ikke ret med)

Jeanett

 

Frokost-måskerne:

Petrine

Lillefod

Ida-Asta

Potil

 

 

Så hvis folk skriver her i tråden eller i pb til mig, så der kommer styr på sagerne, vil det være fedt :5up: Og tilmeldingen var jo, som sagt fra start, bindende. Så hvis man melder fra, skal man fortsat betale de 150kr, medmindre man kan finde en anden, som kan tage ens plads :-D

 

Stedet er Gl. Draabyvej 42, Jægerspris, Team Egemose, vi mødes formodentlig kl. 10 (dette er dog ikke 100% sikkert, venter på grønt lys fra AFE)!

 

PS. Skriv lige klart og tydeligt om I kommer eller ej, for ellers bliver det noget forvirrende rod at holde styr på :genert:

 

EDIT: Tilføjelse af praktiske meddelelser:

 

Praktiske meddelelser

 

 

Tid: 1000

Sted: Gl. Draabyvej 42, Jægerspris

 

Der er begrænset p-pladser, så husk at parkere med tanke på at vi alle sammen skal være der – dvs. ikke noget med at smide bilen det første og bedste sted :o)

Der er ikke mulighed for skygge på p-pladsen, så husk at medbringe tæpper eller lign som kan ligges over bilerne (… men med det gode danske vejr vi har er det sikker koldt og regner og der af overflødigt!)

 

Vi mødes på p-pladsen, hvor der vil være velkomst og (gentagelse af) et par praktiske meddelelser.

 

Efterladenskaber (både efter 2- og 4 benede) skal samles op over alt på grunden.

 

Husk vand og evt. bur til hunden, som den kan være i når vi spiser frokost (hunde er ikke tilladt på terrassen eller inde i mødelokalet).

 

Forløb af testen:

Tror det bliver lettest hvis rækkefølgen følger hundens erfaring (og da jeg er blevet så gammel at hukommelsen begunder at svigte, så vi ljeg overlade til jer at huske række følgen LOL):

 

”Jomfruerne”:

Motor - OK

Kikki - OK

Vilya - ???

Møffe - OK

Samson - OK

Joya - OK

Koda - OK

Jeanett

 

Hundene som har noget tidligere erfaring:

Kimmi - ???

Caia - ???

 

Dem som skal ind holder sig klar i nærheden af roundpennen, men dog på så lang afstand at hunden ikke stresser alt for meget over synet af fårene.

Øvrige hunde skal holdes rolige og på god afstand af roundpennen. Dette ønskes for at minimere fårenes stress, for ikke at distrahere hundene som er inde og for at undgår at hundene uden for står og gør af iver.

 

Publikum bedes også holde sig rimelig rolig og holde samtale på et moderat niveau omkring roundpennen. Dette ønskes af hensyn til dem som er inde med hund: høj samtale kan virke forstyrrende for nogle - host host :o) -, når man står og prøver at koncentrere sig om både hvad der bliver sagt til en, holde øje med ens hund og fårene :o)

 

Anne som er indehaver af Team Egemosen, styrer 100 % ”slagets gang” og vil vurdere om hundene er styrbare nok til at komme løs på fårene.

 

Tror vist det var det hele … ellers så kommer resten på dagen. LOL

 

Jeg vil være der og hjælpe med Sirius (hente får fra folden, udskifte får mv.)

 

Glæder mig til at se Jer

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Puha tråeden er blevet laaang og med mit netforbindelse derhjemme har jeg ikke kunne tjekke hele tråden :engel:

 

Jeg skal bruge en pb med kontonumre så jeg kan få betalt...

 

Jeg sku ha engangs service med ikk tallerkener bestik kopper ???? :engel:

 

PB afsendt for nogen tiden siden (dvs. inden HF fuckede midlertidigt op herhjemme :lol: ).

 

Ang. engangsservice... Så var det jo alle jer, der kommer langvejs fra, der skulle sørge for det (så I slap for at transportere diverse madvarer flere 100km gennem landet).

 

Tænker, at vi skal have fordelt følgende:

Knive

Gafler

Tallerkener

Kopper

 

Er der noget, jeg har glemt?

 

Derudover, så har jeg oprette en ny tråd, så den her forhåbentligt dør i løbet af de næste få indlæg... Poster de

 

Jeg vil gerne komme med Laddie, som er en sheltie. Forhåbentlig se ham i sit rette element. Hvor meget hjælp får man af træneren?

 

Hverken Laddie eller jeg har prøvet at hyrde før:-D

 

Du kan tage KarinaO's plads :-D

 

Prisen er som sagt 150 og bindende, når du bekræfter. Send en pb, hvis du vil bekræfte, så giver jeg kontonr. :-D

 

Taaaaark:-D Nu har jeg set det:mrgreen: Og det vil vi meget gerne, så:lol::lol:

Jamen Rikke, så kommer Luna og jeg med sikkerhed:-D

 

Anr dog intet om hvad jeg skal medbringe??

 

Super, at du også kommer! :banan:

 

Medbringe... Hmm, tænker noget i retning af grøn salat (iceberg, agurk, peberfrugt), hot wings, kyllingelår, eller... Ja, der er jo mange muligheder, man kan bare aldrig huske dem, når man skal :mrgreen:

 

OG KAMERA! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super, at du også kommer! :banan:

 

Medbringe... Hmm, tænker noget i retning af grøn salat (iceberg, agurk, peberfrugt), hot wings, kyllingelår, eller... Ja, der er jo mange muligheder, man kan bare aldrig huske dem, når man skal :mrgreen:

 

OG KAMERA! :engel:

 

Grøn salat - tjek og så burde jeg vel nok kunne lave et par poser hotwings og slæbe med oss:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er den præcise adr?? Du kan evt. bare skrive en pb med den :-D

 

Den står i denne omgang praktiske meddelelser, som jeg også har tilføjet til startindlægget :-D :

 

Praktiske meddelelser

 

 

Tid: 1000

Sted: Gl. Draabyvej 42, Jægerspris

 

Der er begrænset p-pladser, så husk at parkere med tanke på at vi alle sammen skal være der – dvs. ikke noget med at smide bilen det første og bedste sted :o)

Der er ikke mulighed for skygge på p-pladsen, så husk at medbringe tæpper eller lign som kan ligges over bilerne (… men med det gode danske vejr vi har er det sikker koldt og regner og der af overflødigt!)

 

Vi mødes på p-pladsen, hvor der vil være velkomst og (gentagelse af) et par praktiske meddelelser.

 

Efterladenskaber (både efter 2- og 4 benede) skal samles op over alt på grunden.

 

Husk vand og evt. bur til hunden, som den kan være i når vi spiser frokost (hunde er ikke tilladt på terrassen eller inde i mødelokalet).

 

Forløb af testen:

Tror det bliver lettest hvis rækkefølgen følger hundens erfaring (og da jeg er blevet så gammel at hukommelsen begunder at svigte, så vi ljeg overlade til jer at huske række følgen LOL):

 

”Jomfruerne”:

Motor - OK

Kikki - OK

Vilya - ???

Møffe - OK

Samson - OK

Joya - OK

Koda - OK

Jeanett - OK

 

Hundene som har noget tidligere erfaring:

Kimmi - ???

Caia - ???

 

Dem som skal ind holder sig klar i nærheden af roundpennen, men dog på så lang afstand at hunden ikke stresser alt for meget over synet af fårene.

Øvrige hunde skal holdes rolige og på god afstand af roundpennen. Dette ønskes for at minimere fårenes stress, for ikke at distrahere hundene som er inde og for at undgår at hundene uden for står og gør af iver.

 

Publikum bedes også holde sig rimelig rolig og holde samtale på et moderat niveau omkring roundpennen. Dette ønskes af hensyn til dem som er inde med hund: høj samtale kan virke forstyrrende for nogle - host host :o) -, når man står og prøver at koncentrere sig om både hvad der bliver sagt til en, holde øje med ens hund og fårene :o)

 

Anne som er indehaver af Team Egemosen, styrer 100 % ”slagets gang” og vil vurdere om hundene er styrbare nok til at komme løs på fårene.

 

Tror vist det var det hele … ellers så kommer resten på dagen. LOL

 

Jeg vil være der og hjælpe med Sirius (hente får fra folden, udskifte får mv.)

 

Glæder mig til at se Jer

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg lige bryder ind :oops: Har bare lige brug for at tude:megaked:

 

Jeg vil jo bare så gerne med, med min lille hyrdehund - men jeg kan ikke, for så slår mine små niecer mig ihjel - jeg skal jo til deres fødselsdag:genert:

 

Håber I får en god, hyggelig og lærerig dag med alle de dejlige vovser. Jeg følger spændt med for at høre om hvordan det går:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg lige bryder ind :oops: Har bare lige brug for at tude:megaked:

 

Jeg vil jo bare så gerne med, med min lille hyrdehund - men jeg kan ikke, for så slår mine små niecer mig ihjel - jeg skal jo til deres fødselsdag:genert:

 

Håber I får en god, hyggelig og lærerig dag med alle de dejlige vovser. Jeg følger spændt med for at høre om hvordan det går:-D

 

Du behøver ikke være SÅ trist :ae:

 

Holdet er fyldt op (måske jeg skulle tydeliggøre det i mit indlæg? :hmm: ), så du kunne alligevel ikke komme med :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Har skrevet til Rikke i en PB

 

Men Caia og jeg er fortsat friske på at hyrde den 3 oktober.

 

I alt har vi hyrdet 3 gange, to gange hos egemosen bl.a.

Hun har været i roundpennen alle 3 gange, hvoraf en af gangene var fri på får ( Dog styret af Team egemosens Anne) :-)

Derudover har hun været ude på en af de store folde og rykke rundt på får. Ja fagsprog er det ikke, men håber det var til at forstå.

 

Til Jeanett: Anne har rigtig godt styr på det, hun fortæller hvad man skal gøre og det er ikke spor farligt. Men det kræver temmelig meget af en synes jeg. Jeg var mindst ligeså træt som Caia...

 

For øvrigt kan jeg overhovedet ikke huske hvem der var så sød at tilbyde at have Caia og jeg med i deres bil? ( Caia er en Aussie, som er vant til at køre i bil) Mener det var en der havde bur omme bag i der tilbød kørsel?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har skrevet til Rikke i en PB

 

Men Caia og jeg er fortsat friske på at hyrde den 3 oktober.

 

I alt har vi hyrdet 3 gange, to gange hos egemosen bl.a.

Hun har været i roundpennen alle 3 gange, hvoraf en af gangene var fri på får ( Dog styret af Team egemosens Anne) :-)

Derudover har hun været ude på en af de store folde og rykke rundt på får. Ja fagsprog er det ikke, men håber det var til at forstå.

 

Til Jeanett: Anne har rigtig godt styr på det, hun fortæller hvad man skal gøre og det er ikke spor farligt. Men det kræver temmelig meget af en synes jeg. Jeg var mindst ligeså træt som Caia...

 

For øvrigt kan jeg overhovedet ikke huske hvem der var så sød at tilbyde at have Caia og jeg med i deres bil? ( Caia er en Aussie, som er vant til at køre i bil) Mener det var en der havde bur omme bag i der tilbød kørsel?!

 

Her :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lovet berner-Rikke at hjælpe med at få styr på det sidste, så nu er der ved at blive skrevet "rykkere" til dem der har meldt at de deltager til frokosten, men ikke har meldt tilbage, hvad de tager med :cool:

 

Dem der har meldt, hvad de tager med, skal bare lave en portion så det ca. passer til omkring 6 personer - så burder der være rigeligt med mad :5up: (der skal være mad til værterne og til dem der tager brød og tallerkner mm med)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lovet berner-Rikke at hjælpe med at få styr på det sidste, så nu er der ved at blive skrevet "rykkere" til dem der har meldt at de deltager til frokosten, men ikke har meldt tilbage, hvad de tager med :cool:

 

Dem der har meldt, hvad de tager med, skal bare lave en portion så det ca. passer til omkring 6 personer - så burder der være rigeligt med mad :5up: (der skal være mad til værterne og til dem der tager brød og tallerkner mm med)

 

Jeg er så en af dem der har fået en rykker :oops:

 

Jeg overvejer at tage kold kartoffelsalat med, men er ikke sikker på om der er rigeligt med salater, og jeg i stedet bør tage noget kød med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så en af dem der har fået en rykker :oops:

 

Jeg overvejer at tage kold kartoffelsalat med, men er ikke sikker på om der er rigeligt med salater, og jeg i stedet bør tage noget kød med?

 

:mrgreen: det lyder da fint med kartoffelsalat - så kan en af de andre der har fået rykker da bare tage nogle frikadeller med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...