Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Argh, jeg har sgutte noget halsbånd. Har lige bestilt et nome halsbånd, men det når jo ikke at komme :hmm:

Jeg har et af Max's gamle halsbånd, det er op til ca. 66 cm. og ca. 2½-3 cm. bredt. Det er kraftigt og blødt (og drenge-blåt ;-) ), tror du at du kan bruge det til Motor mens i er inde hos fårene ?

 

Du kan jo bare bruge selen også, uden for roundpen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har et af Max's gamle halsbånd, det er op til ca. 66 cm. og ca. 2½-3 cm. bredt. Det er kraftigt og blødt (og drenge-blåt ;-) ), tror du at du kan bruge det til Motor mens i er inde hos fårene ?

 

Du kan jo bare bruge selen også, uden for roundpen :-D

 

Årh det ville være super fedt! Jaja, han skal nok overleve et par timer med halsbånd, han skal jo ligesom lære det, hvis han vil være en ægte slædehund :blink:

 

Tusind tak! :kys: Er lidt ærgelig over at jeg ikke kan komme, men glæder mig til at se billeder og høre/læse historier. Skal nok presse Anders til at tage kamera med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh det ville være super fedt! Jaja, han skal nok overleve et par timer med halsbånd, han skal jo ligesom lære det, hvis han vil være en ægte slædehund :blink:

 

Tusind tak! :kys: Er lidt ærgelig over at jeg ikke kan komme, men glæder mig til at se billeder og høre/læse historier. Skal nok presse Anders til at tage kamera med.

Det er bare fjong, jeg lægger det frem så jeg husker det ;-)

 

Og ja Anders MÅ bare tage kamera med, især nu Jeanette og hendes kamera ikke kommer med :cry:

 

Så må han give en af os andre et hurtigt kursus i at bruge det, så vi også kan tage billeder af ham og Motor ind i pen'en :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt, jeg synes da ellers at det gik fint med sele sidst. Samson er ikke vant til halsbånd og jeg kunne forestille mig at han på en eller anden måde kunne få viklet sig ud af det nede på den store mark. Så det vil jeg faktisk være lidt ked af. Men jeg tager et med, så kan vi jo evt snakke med Anne om det på lørdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt, jeg synes da ellers at det gik fint med sele sidst. Samson er ikke vant til halsbånd og jeg kunne forestille mig at han på en eller anden måde kunne få viklet sig ud af det nede på den store mark. Så det vil jeg faktisk være lidt ked af. Men jeg tager et med, så kan vi jo evt snakke med Anne om det på lørdag.

 

Ja, jeg undrer mig altså også :confused:

 

Ved gud er det svært at holde styr på en super tændt Møffe - men det ville det jo også være i halsbånd (overvejer, at det nok er mindet om Møffe, der har givet hende den 'idé', for nej, han var squette let at holde :mrgreen:)...

 

Overvejer om hun vil sige god for det, hvis man har linen både i halsbånd og sele... Så hunden primært holdes i selen, men kan "styres" lidt med halsbåndet.

 

Men altså, selv i halsbånd vil jeg jo skulle bruge to hænder til at holde Møffe og alligevel være ved at blive hevet afsted. Det er ikke mere end et par dage siden, jeg så en bernerejer blive trukket afsted i et uopmærksomt øjeblik - og den var jo altså i halsbånd :lol:

 

Så vi må lige forhøre på lørdag, ja :5up: Satser i hvert fald på at komme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina og Mitte må gerne låne vores bagsæde :5up:

 

Årh det var godt!!!:-D

 

Ej, øv, J :megaked:

 

Nu havde jeg lige glædet mig til at se dig.

 

Måske kan vi fri til FOX, for Karina SKAL bare med.

 

Ellers henter jeg sgu' hende, basta :-D

 

Ja det er møgærgeligt:cry: Jeg havde også glædet mig til en dag sammen med jer, men det vigtigste er at Karina og Misja kommer med:-) Så må vi finde en anden dag..

 

Jeg er også ked af det, aller mest fordi du så ikke kommer med - og så heller ikke får set mitte føre sig frem (host :genert:) på fårene :cry:

 

Ja det er sgu æv, er det:cry::cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

Ja det er møgærgeligt:cry: Jeg havde også glædet mig til en dag sammen med jer, men det vigtigste er at Karina og Misja kommer med:-) Så må vi finde en anden dag..

 

 

 

 

 

Det er kun din far der skal afsted, ikk'?

 

Er det for besværligt for dig, at tage til en station nær Rikke og så køre med hende?

 

Please, please, please - du SKAL med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er kun din far der skal afsted, ikk'?

 

Er det for besværligt for dig, at tage til en station nær Rikke og så køre med hende?

 

Please, please, please - du SKAL med :-D

 

Jo det er kun min far:-D Jeg har ikke set den side af familien i mange år:-D

 

Næh jeg kan sagtens tage til en togstation.. Men har Rikke plads til mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg undrer mig altså også :confused:

 

Ved gud er det svært at holde styr på en super tændt Møffe - men det ville det jo også være i halsbånd (overvejer, at det nok er mindet om Møffe, der har givet hende den 'idé', for nej, han var squette let at holde :mrgreen:)...

 

Overvejer om hun vil sige god for det, hvis man har linen både i halsbånd og sele... Så hunden primært holdes i selen, men kan "styres" lidt med halsbåndet.

 

Men altså, selv i halsbånd vil jeg jo skulle bruge to hænder til at holde Møffe og alligevel være ved at blive hevet afsted. Det er ikke mere end et par dage siden, jeg så en bernerejer blive trukket afsted i et uopmærksomt øjeblik - og den var jo altså i halsbånd :lol:

 

Så vi må lige forhøre på lørdag, ja :5up: Satser i hvert fald på at komme.

 

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo det er kun min far:-D Jeg har ikke set den side af familien i mange år:-D

 

Næh jeg kan sagtens tage til en togstation.. Men har Rikke plads til mig?

 

Jeg kan intet love, da min far skal på et førstehjælpskursus. Og eftersom jeg ikke skal-skal afsted, tager han måske nok bilen :cry: Så kan absolut intet love :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan jo lige skrive sammen, når tiden nærmer sig :-D De der fædre og deres biler *suk*:lol::lol:

 

Ja, de er nogle værre nogle :lol:

 

Jeg har overvejet, om jeg kunne bringe og hente ham, selvom det er lidt omstændig. Men han har bare allerede fri kl. 16, så det vil nok nærmest være for meget... øv.

 

Men skal nok skrive, hvis jeg har bilen alligevel! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de er nogle værre nogle :lol:

 

Jeg har overvejet, om jeg kunne bringe og hente ham, selvom det er lidt omstændig. Men han har bare allerede fri kl. 16, så det vil nok nærmest være for meget... øv.

 

Men skal nok skrive, hvis jeg har bilen alligevel! :banan:

 

Ja, totalt utilregnelige:lol:

 

Jeps, og ellers må vi bare med næste næste gang (for det tvivler jeg ikke på, der kommer;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: jeg er på skrump - så ingen til mig :megaked:

Ajj hold nu op, det er lørdag og du kan jo bare nøjes med 1 enkelt, søtte ven :bighug:

 

En skrump bør i øvrigt ikke være ren selvfornægtelse og asketisk levevis, det kan ingen med søde tænder alligevel holde til i længden.

 

Og så falder man bare i igen-igen på et tidspunkt og tager endnu mere på end da man startede og bliver endnu mere led inden i mod sig selv :slem: - jeg ved det af erfaring og livs lang elevator vægt - og den slags skal du slet ikke ud i søde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...