Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Hmm....ok :genert: jeg trækker det i mig igen FOX og J, man skal jo være sød og solelarisk og alt det :engel:

 

 

Måske jeg skulle lave en skål med revet gulerødder, rosiner, æbler og ristede pinjekerner i stedet for :hmm:den slags smager pænt mums :madtid:

 

:shock: troede sku ikke du ville tage livet af mig :blink:, nå nej, du følger ikke med i alt og intet :fornaermet: men jeg kan ikke tåle rå gulerødder - spiste en halv i onsdags med det resultat at jeg havde voldsomme kramper i maven fra kl. 15.00 til 22.00. og hvis det er sådan det er at have kolik, kan jeg altså godt forstå de der babyer der skriger som sindsyge :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:shock: troede sku ikke du ville tage livet af mig :blink:, nå nej, du følger ikke med i alt og intet :fornaermet: men jeg kan ikke tåle rå gulerødder - spiste en halv i onsdags med det resultat at jeg havde voldsomme kramper i maven fra kl. 15.00 til 22.00. og hvis det er sådan det er at have kolik, kan jeg altså godt forstå de der babyer der skriger som sindsyge :engel:

Av for pokker FOX, nej det vidste jeg ikke - stakkels dig :ae:

 

 

Ærgeligt at jeg ikke kommer, jeg havde med GLÆDE spist både Fox og Jeanettes muffins :mrgreen::mums:

Jaah, sku også ærgeligt Buddha :cry:

 

Og jeg tror bare at jeg bager alligevel (er bage-lysten :banan:), så kan man jo tage eller lade være :-D

 

Og din gemal kan da tage muffins med hjem til dig, Buddha ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: troede sku ikke du ville tage livet af mig :blink:, nå nej, du følger ikke med i alt og intet :fornaermet: men jeg kan ikke tåle rå gulerødder - spiste en halv i onsdags med det resultat at jeg havde voldsomme kramper i maven fra kl. 15.00 til 22.00. og hvis det er sådan det er at have kolik, kan jeg altså godt forstå de der babyer der skriger som sindsyge :engel:

 

Jeg synes også at jeg læste et sted at du var blevet checket for sukkersyge og at du IKKE havde det - hvad er nu det for noget??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer desværre ikke i morgen, min far har gjort krav på bilen, forståeligt nok. Øvøvøv!

 

Men kan jeg få en af jer til at spørge for mig, hvad Anne ville sige til løsningen med line i både sele og halsbånd?

 

Takker på forhånd!

 

Og jeg kommer så heller ikke. Tror bortset fra det, at det vil være for koldt til mig:oops: Har frosset hele dagen i dag:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ærgeligt at i ikke kommer :cry:

 

 

Men jeg glæder mig ski også helt vildt, jeg er så drøn spændt på om Misja bare er jagthund eller om den kvarte sammy mon får lidt hyrde frem i hende - og så har de da heldigvis lovet tørvejr på sjælland, bare det holder stik så går det nok :banan:

 

Ja og til og med lidt sol over Jægerspris :x:

 

MEN husk varmt tøj, for det bliver sgu' koldt - 4 grader, brrrrr. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer desværre ikke i morgen, min far har gjort krav på bilen, forståeligt nok. Øvøvøv!

 

Men kan jeg få en af jer til at spørge for mig, hvad Anne ville sige til løsningen med line i både sele og halsbånd?

 

Takker på forhånd!

 

Ærgeligt at du ikke kommer. Jeg har fået dem der har overtaget din plads til at tage penge med, skal jeg bare tage dem, så kan jeg overføre til dig hvis du sender mig dit kontonummer

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige bagt nogle torskerognstern, så jeg har gode guffere med til hundene :-D

Jeg satser på at fishbits kan få hende op i gear :klap:

 

Men jeg er pænt nervøs for at hun ender med at lege lydigheds hund, inde i roundpen :lol: Jeg håber at det, at hun ser et par af jeres hunde derinde først får hende tændt og på andre tanker :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...