Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke rigtig, hvordan det gik med Sookie og får, for Alto skreg og gøede når vi kom i nærheden :stupid: så det må Karina og Sanne hellere skrive om :genert:

 

:hmm: Gu ved om Sanne og Karina talte så meget at de ikke nåede at se Sookie :engel::mrgreen:

 

Jeg har i dag fået at vide, at Sookie tændte, da farmand (vil jeg næsten gætte på) var gået ind i den lille pen med fårene.. Så fandt Sookie derefter ud af hvad får var:-D Og var tændt under resten af hendes omgang med får:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har i dag fået at vide, at Sookie tændte, da farmand (vil jeg næsten gætte på) var gået ind i den lille pen med fårene.. Så fandt Sookie derefter ud af hvad får var:-D Og var tændt under resten af hendes omgang med får:-D

 

Tak :klap: men det er da lige godt for meget, at det er en der ikke har været med, der kan hjælpe mig - og ikke de to sludrechartoller :blink: men tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :klap: men det er da lige godt for meget, at det er en der ikke har været med, der kan hjælpe mig - og ikke de to sludrechartoller :blink: men tak :5up:

Un'kyld :oops: jeg troede Sanne havde svaret :engel:

 

Men Sookie var super, først forstod hun vist ikke så meget, men så fik Flemming besked på at gå helt ind til fårene og DET hjalp :klap:

 

2. gange var der bare tempo på tøsen og det så rigtig godt ud, ikke "samojede-stil-ud" (skal man vist også være en samo for at kunne) men bestemt som en hund der synes det var sjovt :5up: :vuf:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Un'kyld :oops: jeg troede Sanne havde svaret :engel:

 

Men Sookie var super, først forstod hun vist ikke så meget, men så fik Flemming besked på at gå helt ind til fårene og DET hjalp :klap:

 

2. gange var der bare tempo på tøsen og det så rigtig godt ud, ikke "samojede-stil-ud" (skal man vist også være en samo for at kunne) men bestemt som en hund der synes det var sjovt :5up: :vuf:

 

 

Nå, nå, nå nu skal du ikke tørre den af på hende, der har skrevet spalte op og ned om dagen - godt nok set gennem Nana og mine briller :mrgreen:

 

Og så tror jeg nok at jeg stod med kameraret på det tidspunkt :fornaermet:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Er langt fra færdig med alle billederne endnu, men altså det her.... jeg døde af grin, faktisk sad jeg tilsidst og tudede, så sjovt er det (undskyld den ellers så smukke Altos mor :oops:)

 

_MG_7200.jpg

 

:klap::klap: så er der vist ingen der er i tvivl om, hvor bange han var :mrgreen: Fedt billed.

 

Forøvrigt skal vi bytte cd-rom med billeder ? vi har også mange men har ikke nået at gøre noget ved dem endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke få din gemal til at sende dem som zip til mig, så ka jeg kigge på det i morgen hvor jeg har tiden :blink:

 

:vedikke: hva snakker du om :oops:

 

 

(de er slet ikke kommet fra kamera til maskine endnu :genert: - vi har haft oprydning, tøjvask og støvsugning på programmet - skal se, hvad jeg kan få ham til iaften :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap: så er der vist ingen der er i tvivl om, hvor bange han var :mrgreen: Fedt billed.

 

Forøvrigt skal vi bytte cd-rom med billeder ? vi har også mange men har ikke nået at gøre noget ved dem endnu.

 

Til hans forsvar kan jeg altså sige, at der er mange virkelig flotte billeder af ham, og han ser totalt hyrde-agtig ud!

 

Såsom dette :lun:

[ATTACH]35517[/ATTACH]

 

 

Bytte cd-rom? Jeg havde tænkt mig bare at lægge allesammen på photobucket, så kan folk jo selv hente dem ned de vil have?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

:mrgreen:

 

Fik Alto hans pels med hjem igen... for det ser ud som om, at han hoppede ud af den :lol:

 

Alto-bamsen :lun:

 

Og så kan får altså godt stange hårdt... det er da bare det han lige skulle tjekke :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til hans forsvar kan jeg altså sige, at der er mange virkelig flotte billeder af ham, og han ser totalt hyrde-agtig ud!

 

Såsom dette :lun:

[ATTACH]35517[/ATTACH]

 

 

Bytte cd-rom? Jeg havde tænkt mig bare at lægge allesammen på photobucket, så kan folk jo selv hente dem ned de vil have?

Det var da også en smart idé, så kan man selv redigere/rette/beskære og sårn (hvis det er ok med dig?), hvis man føler for det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da også en smart idé, så kan man selv redigere/rette/beskære og sårn (hvis det er ok med dig?), hvis man føler for det :-D

 

Endelig, gerne :-D Skal nok få købt et par cd-rommer, så kan i få hvad der er af ting.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til hans forsvar kan jeg altså sige, at der er mange virkelig flotte billeder af ham, og han ser totalt hyrde-agtig ud!

 

Såsom dette :lun:

[ATTACH]35517[/ATTACH]

 

 

Bytte cd-rom? Jeg havde tænkt mig bare at lægge allesammen på photobucket, så kan folk jo selv hente dem ned de vil have?

 

 

Total sniger vaps :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen:

 

Fik Alto hans pels med hjem igen... for det ser ud som om, at han hoppede ud af den :lol:

 

Alto-bamsen :lun:

 

Og så kan får altså godt stange hårdt... det er da bare det han lige skulle tjekke :cool:

 

Jeps han har alt sin pels med sig hjem (og han har meget :evil:) ville være rart, hvis han havde tabt bare sådan halvdelen deroppe :engel:

 

Men du siger bare til, hvis Alto skal hjælpe dig med fårene :slem:

 

Da han var færdig - sådan helt færdig, blev han smidt i bilen. Han skulle så lige ud og tisse af før vi kørte, men så tog han da bare snoren i munden og gik stolt og rank ned mod fårene igen - jeg var færdig af grin af ham. Nogen gange når vi er ude at gå tur kan han godt være sådan ret dvask og så har jeg leget med snoren får at få lidt liv i ham - men igår var det ingen leg, det var total målrettet "JEG SKAL NED TIL FÅRENE - FØLG MIG" :mrgreen::mrgreen: skøre smukke hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øvs at de er så mørke, men i stor format kan de sikkert lysnes op :-D

 

Ja men det er bare det, at vovse slet ikke har skyggen af ja.. skygge. Hendes øjne er helt forsvundet på nogle af billederne. Hm, måske kan man gøre enten det samme eller modsat af hvide hunde, bruge highlight knappen?

Har lavet flere af dem endnu lysere, men der følger jo mere med - man gider ikke have billedet mudret eller med lyserøde toner :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...