Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak for det :5up:

 

Jeg var faktisk begyndt at tro at hun ikke gad mig/os :confused:

 

Det er det næppe :-D

 

Men jeg har selv prøvet det, da jeg skulle have fat i hende, der gik en krig inden hun svarede, faktisk var jeg begyndt at overveje at ringe til hende i stedet for, men så pludselig svarede hun, og var samarbejdsvillig nok.. Og jeg har hørt noget af det samme fra andre.. Hun skal nok bare lige trækkes op inden hun tager sig sammen til at svare :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skete der lige pludselig noget :5up:

 

Har fået svar fra Anne :banan:

 

Hun kan godt d. 20 nov., men først om eftermiddagen, da hun har andre der kommer og træner.

 

Jeg har spurgt hende om vi må nøjes med kun at være 5-6 stykke af hensyn til Karina's Misja og det tror jeg lige umiddelbart passer fint, da det er et eftermiddagsarrangement = det bliver jo mørkt inden vi er færdige, hvis vi er flere.

 

Her er holdet:

 

KarinaG og Misja.

BernerAzuro og Møffe.

Buddha's kæreste og Motor.

Buju og Samson

FOX og Sookie

FOX'S mand og Alto

Bamseida og Nana.

 

 

Tilskuer:

 

JeanetteH

Redigeret af Bamseida
Link til indlæg
Del på andre sites

Så skete der lige pludselig noget :5up:

 

Har fået svar fra Anne :banan:

 

Hun kan godt d. 20 nov., men først om eftermiddagen, da hun har andre der kommer og træner.

 

Jeg har spurgt hende om vi må nøjes med kun at være 5-6 stykke af hensyn til Karina's Misja og det tror jeg lige umiddelbart passer fint, da det er et eftermiddagsarrangement = det bliver jo mørkt inden vi er færdige, hvis vi er flere.

 

Hvis i stadig er friske, så er vi foreløbig:

 

KarinaG og Misja.

BernerAzuro og Møffe.

Buddha og Motor.

Buju og Samson??

Bamseida og Nana.

 

 

Tilskuer:

 

JeanetteH

Det lyder umiddelbart fint, ved du hvilken pris det vil ligge i - og hvad siger i andre? - dejligt at hun gav lyd fra sig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne jeg jo godt huske - ihhh altså FOX, det var jo for at lokke at jeg skrev hende på :stupid::mrgreen:

 

MEN du er bare så velkommen :klap:

 

:stupid::oops: det går sku ikke så godt for mig idag - bare se i værtindegavetråden :genert: der lagde jeg Trine i et glas :lol: ok - nu går jeg bare i seng og plejer min dårligdom - men Alto og sookie er på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ak eftermiddag kan jeg desværre ikke, skal være på job kl 4, men Anders vil rigtig gerne - men vi har ikke bil, så er der måske nogen der vil tage ham og Morder med fra en eller anden s-togs station? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår er det om eftermiddagen?

 

Hvis det ikke er for tidligt kan jeg nok godt komme, problemet er sådan set bare at jeg skal hente Samson i Slagelse først, da han bliver passet pga. julefrokost. Men hvis det ikke er før kl 13-14 stykker, så vil jeg da egentlig gerne med. Og så kan Anders og Morder også godt være i bilen (hvis de vil med en omvej til Slagelse)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår er det om eftermiddagen?

 

Hvis det ikke er for tidligt kan jeg nok godt komme, problemet er sådan set bare at jeg skal hente Samson i Slagelse først, da han bliver passet pga. julefrokost. Men hvis det ikke er før kl 13-14 stykker, så vil jeg da egentlig gerne med. Og så kan Anders og Morder også godt være i bilen (hvis de vil med en omvej til Slagelse)

 

 

Ej, hvor fedt at du så godt kan alligevel :5up:

 

Altså Anne skrev at det først kunne blive om eftermiddagen og det er i min bog EFTER kl. 13.00.

 

Jeg vil, uden at vide det, skyde på at det først bliver ved 14 tiden :x:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der stadig en ledig plads d.20.november???

 

Jeg har godt nok lige en fødselsdag, men går ud fra at det først er til aftensmad-tid - men det tjekker jeg selvfølgelig lige op på!

 

Hvorfor skal familien altid booke de dage, hvor der er spændende hundetræning?! :roll::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der stadig en ledig plads d.20.november???

 

Jeg har godt nok lige en fødselsdag, men går ud fra at det først er til aftensmad-tid - men det tjekker jeg selvfølgelig lige op på!

 

Hvorfor skal familien altid booke de dage, hvor der er spændende hundetræning?! :roll::-D

 

Jeg ved ikke tidspunktet endnu, men det bliver ihvertfald om eftermiddagen - det bliver simpelthen for mørkt hvis det bliver om aftenen.

 

Anyways, må vi nok også hellere sige stop her, da ventetiden på at komme til bliver for lang, hvis vi bliver flere ( af hensyn til Karinas Misja)

 

Jeg er dog HELT sikker på at det vil blive gentaget, om ikke før, så i hvertfald til foråret, så bare hold øje :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hørt fra Anne igen :-D

 

Det bliver kl.12.30 og så skal vi selv have spist frokost eller have en klemme med til når vi bliver sultne. Det vil sige at der ikke bliver tid til sammenskuds frokost.

 

Jeg får lige fat i hendes kontonummer og sender en PB til jer allesammen.

 

Hov, jeg har ikke fået svar på om det stadig er 150.- pr. hund, så det spørger jeg lige om - bare for at være sikker :-D

 

BUJU: kan du nå det til kl, 12.30??

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hørt fra Anne igen :-D

 

Det bliver kl.12.30 og så skal vi selv have spist frokost eller have en klemme med til når vi bliver sultne. Det vil sige at der ikke bliver tid til sammenskuds frokost.

 

Jeg får lige fat i hendes kontonummer og sender en PB til jer allesammen.

 

Hov, jeg har ikke fået svar på om det stadig er 150.- pr. hund, så det spørger jeg lige om - bare for at være sikker :-D

 

BUJU: kan du nå det til kl, 12.30??

 

Ja, jeg har lige lavet en handel med Motor & Co, så de passer ham fra fredag til lørdag, dvs. jeg slipper for at køre til Slagelse. Så det skulle nok være muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...