Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Min computerhund

Featured Replies

Besvaret

Altså det er ikke den længste historie eller noget, men det var simpelthen så sødt:

Jeg lå med min computer ved siden af mig i sengen (er syg/sløj) så jeg kunne høre lydbøger og skulle lige pause det og lige pludselig slikker Wash skærmen på en lille plet jeg tænker ikke videre over det, indtil jeg opdager at han følger cursoren på skærmen med øjnene og hver gang jeg holder den stille prøver han at slikke den af skærmen, så vi legede en lille "fang-cursoren", efter et par gang begyndte han at lede efter den bag computeren, for den kom jo ikke af når han slikkede.

Jeg elsker min hund :hjerte:

Besvaret

Nåårh :hjerte:

Besvaret
efter et par gang begyndte han at lede efter den bag computeren, for den kom jo ikke af når han slikkede.

:klap: Bare for sjovt!

Besvaret

Nååh, hvor kært :hjerte:

Besvaret
:lun: nååååååh hvor sødt, det er da totalt nuttet :hjerte:
Besvaret

Nårrrhhhh hvor sødt:lun: - tak for historien. Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da jeg læste den:5up:

Besvaret

Nåhh hvor sødt :hjerte: Gør da ikke noget det er en kort historie, den gav smil på læben :-D

Besvaret

Det varmer virkelig at høre at andre også synes han er sød (får en del onde blikke fra ældre folk som tager ham for en dobermann).

Må indrømme at det er sådan nogen ting der får mig igennem hans teenage periode lige nu.. Det trækker godt nok på tålmodigheden :rolleyes: