Hop til indhold

Dickes Babyer - L-kuldet


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Vi har overvejet at tage ham med..Han har jo været med alle andre steder.. gågaden, skolen, dyrlægen, agilitybanen, togstationen osv. men jeg tror sq ikke de andre udstillere på sådan en udstilling har humor nok til at se det sjove i at have en leo med :mrgreen: men ellers vækker han opsigt alle steder..Overvejer at skrive på hjemmsiden at jeg jo nok må erkende at jeg igen har fået en korthårsløve.. Gad ellers godt løveklippe ham :banan:

 

Hehe - det kunne jeg godt se det sjove i :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Årh! :lun: Og så rækker han endda tunge! hehe:blink:

 

Dexters spidskompetence lige nu er, at smadre den hestehale, som jeg lige har sat på ham:stupid: Og jeg som troede, at det ville være mere rart at kunne se noget, men nej nej! Håret skal da ned i øjnene igen:fornaermet:

 

Apropo..! Hvordan slipper du for dreadlocks i hundenes pandehår?:stupid: dvs. at de ikke klør sig og dermed laver så mange filtrer i pandehåret.

(eller fortæl mig i det mindste at det ikke kun er mig, der har problemer med det!:genert:)

For Dexter har kronisk dreadlocks i pandehåret og ja, jeg sætter hestehalen løst og løsner alt håret, rundt i kanterne. Den ender ofte med nærmest at sidde for løst for tiden, så den hopper rundt ovenpå hovedet af ham!:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh! :lun: Og så rækker han endda tunge! hehe:blink:

 

Dexters spidskompetence lige nu er, at smadre den hestehale, som jeg lige har sat på ham:stupid: Og jeg som troede, at det ville være mere rart at kunne se noget, men nej nej! Håret skal da ned i øjnene igen:fornaermet:

 

Apropo..! Hvordan slipper du for dreadlocks i hundenes pandehår?:stupid: dvs. at de ikke klør sig og dermed laver så mange filtrer i pandehåret.

(eller fortæl mig i det mindste at det ikke kun er mig, der har problemer med det!:genert:)

For Dexter har kronisk dreadlocks i pandehåret og ja, jeg sætter hestehalen løst og løsner alt håret, rundt i kanterne. Den ender ofte med nærmest at sidde for løst for tiden, så den hopper rundt ovenpå hovedet af ham!:damn:

Hvis jeg giver dem elastik i skifter jeg den hver morgen..Og klipper elastikken ud ellers ryger der for mange hår med.. Men ellers render de bare med udslået hår (lyder det ikke bare som sådan 77 unge jomfruer :mrgreen:)

Og ellers kommer der dreadlocks i :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg giver dem elastik i skifter jeg den hver morgen..Og klipper elastikken ud ellers ryger der for mange hår med.. Men ellers render de bare med udslået hår (lyder det ikke bare som sådan 77 unge jomfruer :mrgreen:)

Og ellers kommer der dreadlocks i :slem:

 

Skifter det faktisk hver dag..

 

Jo, det lyder totalt som om I render rundt med en masse jomfuer deroppe!:mrgreen:

 

Dexter har også ofte udslået hår, fordi jeg ikke gider døje med den der hestehale. Det er sådan lidt 50/50 med hans fritz.

Alle kommenterer bare, at han ikke kan se noget, med alt det pandehår. og jeg har også selv tænkt på, om det er derfor han altid vader ind i ting (læs store sten, dørkarme, mennesker mm.) eller om det bare er fordi han er lidt retardo:lol:

 

Det kunne være, at jeg skulle klippe det:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ottos øjne bliver snaskede, når pandehåret hænger... Jeg sætter 2 elastikker i. Bag ved hinanden, så den forreste hestehale kommer ind i den bagerste. Så ligger det lidt mere ned/tilbage - maskuliniteten ryger sgu lidt med sådan et springvand på hovedet...

 

Det holder meget længere efter jeg er begyndt at gøre det sådan. 2-3 dage uden at det bliver vildt filtret. Der ryger lidt hår - men synes nu også at han har rigeligt at tage af..!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...