Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Er der forslag til juni?

Featured Replies

Besvaret

Ellers kunne månedens hund måske hedde "da jeg var lille" hvor hvalpe billederne kommer frem? :-P

Bare lige et forslag :blink:

Besvaret

Ja, det var da et supert forslag. Den er jeg med på:mrgreen:

Besvaret

Sorte hunde kunne jeg godt tænke mig. De er svære at fotografere, man går ikke rigtig udtrykket med.

Redigeret af Gryn

Besvaret

"I naturen" - "sommer" - "I løb" - "sovende" - "legetøj" - "i skoven" - "træning" - "Beskidt"

...hm har ikk helt styr på hvad der har været før... Bare lige nogen forslag...

...Synes ret godt om den sidste :D

Besvaret

Eller hvad med "kreative", hvor der skal tages fotos som er lidt atypiske og kreative?

dog_training.jpg

dogshow5vc.jpg

071007eubam_dogs3.jpg

Besvaret

Tilslutter mig den med det kreative! Eller hunde, der spiser.

Besvaret
syntes det er nogle finde forslag, men jeg tager nu altså ikke billeder af Dumle når han spiser :???:

Heller ikke her.

Halloooo admin. kommer der ikke en ny afstemning:confused:

Besvaret

^Altså at spise kan jo også være, når de ligger og gnaver i et ben f.eks., og der synes jeg, at man kan få mange skønne motiver. Her kan alle være med.

Bare at satse på én farve vil jo udelukke rigtig mange.

Besvaret
^Altså at spise kan jo også være, når de ligger og gnaver i et ben f.eks., og der synes jeg, at man kan få mange skønne motiver. Her kan alle være med.

Bare at satse på én farve vil jo udelukke rigtig mange.

Ja, til gengæld udelukker man nogle hunde fra at få stemmer;-)

Besvaret
Ja, til gengæld udelukker man nogle hunde fra at få stemmer;-)

:confused: Ja, det er jo nemlig det, jeg skriver - hvis det kun er én farve, der må være med, udelukker man jo de allerfleste.

Besvaret
:confused: Ja, det er jo nemlig det, jeg skriver - hvis det kun er én farve, der må være med, udelukker man jo de allerfleste.

Nej, når man har en sort hund er det svært at få stemmer;-) Groa har været med 3-4 gange uden så meget som EN stemme:-)

Besvaret
Nej, når man har en sort hund er det svært at få stemmer;-) Groa har været med 3-4 gange uden så meget som EN stemme:-)

:ae:

Du har ret, sorte hunde er svære at fotografere, der skal godt lys eller en god blitz til :???:

Besvaret
:ae:

Du har ret, sorte hunde er svære at fotografere, der skal godt lys eller en god blitz til :???:

Ja, og man skal lave en del ved billedet. men pyt, jeg elsker min lille sorte smukke Pudel.

Besvaret

Jeg vil gerne foreslå "morfar" billeder......

Vi har jo en hvalp, og han sooooooooooooover hele tiden, og han sover på de sjoveste måder.....heldigvis er han altid så længt væk at han ikke hører klikket.

Besvaret

Nå, på den måde. Ja, det er selvfølgelig uretfærdigt. Jeg skal nok stemme på Groa :-D