Hop til indhold

Brusk ?


martin
 Share

Recommended Posts

hej jeg vil høre om brusk er det samme som ben altså i forhold til kalk og om det indholder det samme

da jeg har fåndet et sted hvor jeg kan få lam og hest fra en ande barf forhandler som er dansk men tør ik at springe ud i det uden jeg ved om det er ok

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
hej jeg vil høre om brusk er det samme som ben altså i forhold til kalk og om det indholder det samme

da jeg har fåndet et sted hvor jeg kan få lam og hest fra en ande barf forhandler som er dansk men tør ik at springe ud i det uden jeg ved om det er ok

 

Nej brusk er ikke det samme som ben.

 

Lam og hest har da også masser af alm knogler... vi bruger selv en del heste og lammeben (ribben, ryg, hals osv) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej brusk er ikke det samme som ben.

 

Lam og hest har da også masser af alm knogler... vi bruger selv en del heste og lammeben (ribben, ryg, hals osv) :5up:

 

 

grnden til at jeg spør er fordi at det hest/lam jeg kan købe der er der kun brusk i og inge ben

så ed ik om jeg skal springe ud i det for det er lidt svært at få små ben der vejer 90 g har ik lige sådan en spicel sav til ben

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
grnden til at jeg spør er fordi at det hest/lam jeg kan købe der er der kun brusk i og inge ben

så ed ik om jeg skal springe ud i det for det er lidt svært at få små ben der vejer 90 g har ik lige sådan en spicel sav til ben

 

Hmm, det må være nogle specielle heste og lam :blink:

Der er ikke specielt meget brusk i heste og lam, men rimeligt med ben...

 

Kan du give et link til forhandleren :-)

 

Mht de 90 gram, er det så fordi du udregner, så de %-mæssigt får det samme hver dag af ben/kød?

 

Det burde være let nok, at finde mindre ben - lammeribben er ikke så store og der skal et par stykker til for at nå de 90 gram.

 

Har du overvejet at købe en kødsav - den koster omkring 200 kr og er egentlig en nedstryger, bare med en anden lidt grovere klinge :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, det må være nogle specielle heste og lam :blink:

Der er ikke specielt meget brusk i heste og lam, men rimeligt med ben...

 

Kan du give et link til forhandleren :-)

 

Mht de 90 gram, er det så fordi du udregner, så de %-mæssigt får det samme hver dag af ben/kød?

 

Det burde være let nok, at finde mindre ben - lammeribben er ikke så store og der skal et par stykker til for at nå de 90 gram.

 

Har du overvejet at købe en kødsav - den koster omkring 200 kr og er egentlig en nedstryger, bare med en anden lidt grovere klinge :-)

 

her er hjemmesiden Barf Foder Ringsted

 

det er det der heder HH barf

og det er der hvor jannette har købt hest før i vipperød som er blevet barf forhandler

de forhandler ik det barf jeg har nu mere

ja jeg udregner i %

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...