Hop til indhold

The shit walk!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Erj undskyld overskiften, men den er altså lidt kedelig på dansk!

 

 

Før i tiden, da Aslan altid havde minimum lind mave, hvis ikke den var dårlig, sad han og sked, og blev ved med at side indtil det sidste bummelum var kommet ud.

 

 

Nu har Aslan god mave, og skal presse.......... og siden han er begyndt på det, er han også begyndt at rejse sig op fra skidestilling, inden han er færdig, hvilket resultere i at

 

1: det er ikke samlet, og jeg ligner en af dem, som jeg selv griner af :oops:

2: total irritation over at lorten næsten er ved at ramme ham hver gang!

 

 

 

Men hvorfor laver nogle hunde bare the shit walk?

Begynder at gå INDEN den er færdig med at bummelumme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83

Kender det godt.. Charlie shit walker/fedt udtryk by the way) meget! Så jeg må også samle op sådan hen af vejen, hvilket jo ikke ser så vaks ud! Når han så er færdig, krediterer han også lige med at sprade jord op i hovedet på mig.. tak for det hund...:damn::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bettemus83
Kender det godt.. Charlie shit walker/fedt udtryk by the way) meget! Så jeg må også samle op sådan hen af vejen, hvilket jo ikke ser så vaks ud! Når han så er færdig, krediterer han også lige med at sprade jord op i hovedet på mig.. tak for det hund...:damn::stupid:

 

Det bedste er nok at hvis han sprader i noget jord med sten, så kan han blive helt forskrækket! Især hvis stenene rammer et skilt eller lignende så kigger han på mig med skræmte øjne og spør ligesom"hvad f** var det?(der er heldigvis ingen forbipasserende der er blevet ramt af jord eller sten endnu:lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...