Hop til indhold

Ishøj Strandpark, d. 14. Nov - TRÆF


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Må vi også få havregrynskugler ??? :-D:-D:-D Vi kan også den 14.november :-D og måske trænger Mille også til at lege med voksne hunde, for der har vi jo haft Jessie (løwchen-hvalp) i 2 uger :hjerte::hjerte:

 

I skal være hjertelige velkomne :mrgreen: Når tiden nærmer sig samler vi op på, hvem der deltager og hvem der tager kaffe og kage med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan også godt tænke mig at være med med Mitter, men vi har ikke prøvet det før - jeg er lidt usikker på det :oops:

Mitter er ikke vant til at være løs sammen med mange andre hunde på eén gang - er det ok alligevel?

Hvor mødes vi i strandparken - og hvad tid?

Hvad tager jeg med - har altid hundevand i bilen?

Hvor længe plejer det at vare?

Mitter plejer ikke at være agressiv mod andre hunde, men er der nogen der hjælper hende og mig, hvis en anden hund er "slem" ved hende? Jeg vil meget nødig have at hun kommer til skade!

 

Du skal få alt den hjælp du behøver :5up: Der "plejer" aldrig at være nogen problemer - hundene er rigtig gode til at finde sammen med dem der nu passer bedst i lege/løbe-stil. Det er ikke sådan, at alle hundene bare "klumper" sig sammen og leger sammen alle sammen.

 

Vi plejer at mødes på grusparkeringen for enden af Skovvej. Turen går så rundt om hunde-stranden (til venstre) - og ned forbi molen og videre af stranden så langt som vi nu gider. Derefter hundene i bilerne og slutte af med kaffe, kage og hygge.

 

Håber at ses :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
:-D Hvor hyggeligt :-D

 

Kan du ikke lokke Camilla og Yiddo med :blink: Så kan Gizmo lege med søster.

Og Thomas og Thea ;-)

 

Det var lige netop dem jeg tænkte på, men måske har de træning på det tidspunkt. Jeg undersøger det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Foreløbig ser "tilmeldingerne" sådan ud:

 

BlackGSD - Gismo og Ling havregrynskugler

Fox - Sookie kaffe og te

Bassilberner - Bassil

BernerRikke - Møffe

xbillenx - Mille

Klüssendorf - AndersAnd

DaniellaJ - De Luxe

Toyah - Aiko

Gismohunden - Gismo ?

Terkelsen - Bonnie og Mille

Doris - Luca

Søster Lagkage - Halfdan

Havnelev - Mitter kaffe

Hewlett - Ninja

Ninjamor

 

og måske

Camilla - Yiddo

Thomas - Thea

 

Vi mangler nogle flere til at tage kage og kaffe med :slem:

 

(alle der skal have kaffe eller te bedes tage kop med selv - det er det nemmeste :blink:)

Redigeret af FOX
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været i Strandparken, men kunne ikke finde Jer andre :cry:

Jeg parkerede på grusparkeringen helt ude for enden af vejen - altså forbi havnen på venstre side - og ventede og ventede. Skulle jeg måske have været til højre for Arken?

Heldigvis kom der andre hunde der gerne ville lege, men ingen af de mennesker jeg spurgte, kendte noget til Hunde Forum. Øv øv!

Jeg vil prøve at finde Jer igen en anden gang :-)

 

:ae: det er fordi det først er den 14. NOVEMBER 2010 vi har arrangeret træf :blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:stupid: Så tror da pokker at jeg ikke kunne finde Jer i dag d. 14. okt. :stupid:

Jeg ved ikke om jeg kan komme d. 14. nov. - jeg giver besked inden :-)

 

Håber du kan komme til november :mrgreen:

 

Forøvrigt er det det helt rigtige sted du har ventet :blink: det er et fantastisk dejligt område at gå tur i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...