Hop til indhold

Ishøj Strandpark, d. 14. Nov - TRÆF


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Enig - det er et skønt område og der kom mange dejlige hunde og luftede deres ejere :-)

 

:mrgreen: ja, bla min nabo har sin faste gang dernede hver formiddag - så hvis du så en Jack Russel Terrier med en rødhåret "ældre" dame, så var det min nabo :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Gæst Ninjamor
:cry: Øv øv!

Nu havde jeg glædet mig til at møde en masse af Jer og Jeres hunde d. 14 nov. Men nu er Mitter startet på sin løbetid og det vil sikkert være for risikabelt at lade hende løbe rundt sammen med "frække hanhunde" d. 14/11 Øv Øv!

 

Ærgerligt!

 

Gør som jeg og kom uden hund, det kan være vi kan låne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hov, hvordan plejer det forresten at foregå med de her træf? Er det gåtur, eller står vi ligesom ét sted? og er det i snor hele eller noget af tiden?

 

(bare lige så vi kan øve os lidt, hvis halfdan rent faktisk forventes at gå pænt i snor med alle fire ben på jorden, selv om der er andre hunde i nærheden :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

hov, hvordan plejer det forresten at foregå med de her træf? Er det gåtur, eller står vi ligesom ét sted? og er det i snor hele eller noget af tiden?

 

(bare lige så vi kan øve os lidt, hvis halfdan rent faktisk forventes at gå pænt i snor med alle fire ben på jorden, selv om der er andre hunde i nærheden :oops:)

 

Otto plejer gerne at kunne holde alle fire ben på jorden, hvis han får lov til at bide og trække hårdt i snoren, mens man går sidlæns... Måske kan du træne Halfdan op til det i stedet..?:mrgreen::lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville komme med mine Kampdræberhunde:slem:

 

Stella er lige ved at gå i løb, Er det ok? :vedikke:

Hun er jo alligevel i snor hele tiden. :hmm:

 

Altså, Møffe skal måske alligevel holdes i snor, da han ikke altid opfører sig liiiige fornuftigt, når Bassil er der (han hjerne går ligesom i koks :genert:)... Men ellers, så er han altså ret vild med de damer, hvis han når hen og snuse - og det gør han jo nok, hvis han er løs......

 

hov, hvordan plejer det forresten at foregå med de her træf? Er det gåtur, eller står vi ligesom ét sted? og er det i snor hele eller noget af tiden?

 

(bare lige så vi kan øve os lidt, hvis halfdan rent faktisk forventes at gå pænt i snor med alle fire ben på jorden, selv om der er andre hunde i nærheden :oops:)

 

Hundene må være løse, der hvor vi skal gå :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
hov, hvordan plejer det forresten at foregå med de her træf? Er det gåtur, eller står vi ligesom ét sted? og er det i snor hele eller noget af tiden?

 

(bare lige så vi kan øve os lidt, hvis halfdan rent faktisk forventes at gå pænt i snor med alle fire ben på jorden, selv om der er andre hunde i nærheden :oops:)

 

Tex kommer til at spæne stort set som det passer ham. Han er ret indkalds sikker.:blink:

Stella er ikke altid så flink overfor andre hunde før hun har været sammen med dem et stykke tid så hun er i snor hele tiden ,da jeg ikke kender området og hun kommer ikke ved indkald endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tex kommer til at spæne stort set som det passer ham. Han er ret indkalds sikker.:blink:

Stella er ikke altid så flink overfor andre hunde før hun har været sammen med dem et stykke tid så hun er i snor hele tiden ,da jeg ikke kender området og hun kommer ikke ved indkald endnu.

 

halfdan har et ret fint indkald til hverdag, jeg kan dog godt tvivle, når der er 15-20 nye, spændende hunde omkring ham. jeg må nok bare tage det, som det kommer, lige lure stemningen, og ellers håbe at folk og hunde bærer over med en håbløs førstegangsejer og en uopdragen teenagehund :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan har et ret fint indkald til hverdag, jeg kan dog godt tvivle, når der er 15-20 nye, spændende hunde omkring ham. jeg må nok bare tage det, som det kommer, lige lure stemningen, og ellers håbe at folk og hunde bærer over med en håbløs førstegangsejer og en uopdragen teenagehund :genert:

 

I så fald bliver der to førstegangshundeejere med uopdragne teenagere :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

halfdan har et ret fint indkald til hverdag, jeg kan dog godt tvivle, når der er 15-20 nye, spændende hunde omkring ham. jeg må nok bare tage det, som det kommer, lige lure stemningen, og ellers håbe at folk og hunde bærer over med en håbløs førstegangsejer og en uopdragen teenagehund :genert:

 

Jeg havde slet ikke overvejet at have Otto i snor. Når han har snor på trækker han forfærdeligt og er vild og ivrig. Når han er uden snor er han lige i røven på mig konstant - især hvis vi går sammen med en større hund... Sidst vi var på stranden løb han dog meget frem og tilbage - også med nogen andre hunde, men det var jo ikke engang leg - Bare spurt på spurt på spurt, så jeg kan ikke rigtigt forestille mig, hvad der kunne gå galt ved at have ham løs.

 

Ottos indkald afhænger af... hmm.... Otto... :vuf::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
halfdan har et ret fint indkald til hverdag, jeg kan dog godt tvivle, når der er 15-20 nye, spændende hunde omkring ham. jeg må nok bare tage det, som det kommer, lige lure stemningen, og ellers håbe at folk og hunde bærer over med en håbløs førstegangsejer og en uopdragen teenagehund :genert:

 

Tex er en underlig hund. Han er i bund og grund flintrende ligeglad med andre hunde. Han hilser gerne og render så selv rundt som det passer ham. Men mennesker..... de er i farezonen for at blive hoppet op ad af bar glæde.:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tex er en underlig hund. Han er i bund og grund flintrende ligeglad med andre hunde. Han hilser gerne og render så selv rundt som det passer ham. Men mennesker..... de er i farezonen for at blive hoppet op ad af bar glæde.:vuf:

 

han lyder sød, ham glæder jeg mig til at møde! halfdan er omvendt, rimeligt ligeglad med nye mennesker, men irriterende insisterende og ekstremt begejstret over for andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

han lyder sød, ham glæder jeg mig til at møde! halfdan er omvendt, rimeligt ligeglad med nye mennesker, men irriterende insisterende og ekstremt begejstret over for andre hunde.

 

Så forestil jer at have en hund, der er lige glad for begge dele! :mrgreen:

 

Ej, hunde er trods alt et par hakker mere populære end mennesker... For det meste, men ikke altid altså :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som regel så følger hundene ret godt efter os mennesker, efterhånden som vi går derudaf, og så leger de imens.

Jeg har ihvertfald ikke oplevet problemer på de træf, jeg har været med til efterhånden. Og så er det jo op til en selv, om ens hund skal være løs, være i snor, eller måske bare trænger til at få en timeout i snor engang imellem.

 

Og der er jo plads til os alle, førstegangshundejere eller ej :blink: Og jeg har også en skøn teenagehund herhjemme lige nu... Som selv synes han er ret sej fordi han kan lette ben (men mister balancen engang imellem :stupid:), og selvom jeg har haft mange hunde igennem tiden - så gør det ham bestemt ikke mindre teenageagtig... Så ro på - det skal nok blive hyggeligt, og vi tager det som det kommer :blink:

 

Måske jeg lige skulle prøve at få lavet et overblik over hvem/hvor mange vi bliver :hmm: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er træffet jo om en uges tid... :banan:

 

Så her er en opfølgende liste (og jeg har sendt en besked til alle... hvis det skulle være gået i glemmebogen hos nogen ;-))

 

 

BlackGSD - Gizmo (Vizsla) + Ling (JRT-D/S bl.) - havregrynskugler + kokoskager

 

FOX - Sookie (Sch/Lab bl.) - kaffe og the

 

BassilBerner - Bassil (Berner)

 

bernerazuro - Møffe (Berner)

 

xBillenx - Mille (Golden) + Jessie (Löwchen)

 

Klüssendorf - AndersAnd (Boston Terrier)

 

Gismo hunden - Gismo (Sheltie)

 

terkelsen - Bonnie (Lab) + Mille (Lab)

 

doris - Luca (D/S)

 

søster lagkage - Halfdan (Löwchen)

 

Hewlett + kæreste - Ninja (Lab bl.)

 

Tine1 - Otto (Löwchen)

 

Priceman - Tex (Westie) + Stella (Cairn)

 

DaniellaJ + kæreste - De Luxe (Samojede)

 

Ninjamor - % hund

 

Lene BC - % hund

 

 

? Toyah - Aiko (Lab)

 

? Camilla - Yiddo (Vizsla)

 

? Thomas - Thea (Border bl.)

 

 

Hvis alle kommer, så bliver vi indtil videre: 21 personer + 21 hunde (i alle størrelser og farver :lol:) :-D

 

 

Er der flere der vil tage kaffe/the med??? Og dem der drikker kaffe/the tager selv en kop med ;-) Det er vist det letteste :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...