Hop til indhold

Ishøj Strandpark, d. 14. Nov - TRÆF


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Ja så er det i morgen og vi har set frem til leg og grin :banan:

 

Er der et skur/overdækning på ruten, hvor vi kan indtage kaffen? Jeg har nemlig set på DMI, at vi måske ikke bliver så heldige med vejret :hmm:

 

Altså Mille er totalt ligeglad med vejret, hun kaster sig nok i bølgerne med det samme:blink: men mor her kan altså bedst lide, at drikke kaffe i tørvejr :mrgreen:

 

Jeg har ikke været på træf med HF før, aflyser man herinde, hvis man ikke dukker op (jeg vil gøre det, da jeg jo tager kaffe med :-)

 

Håber det bliver om natten der kommer regn, for vi trænger til en strandtur herhjemme :klap: :vuf:

 

Nej, der er desværre ikke nogen overdækning, kun borde og bænke - men mon ikke vi er heldige, Ishøj er ihvertfald tit blevet snydt for regn :blink: vi håber.

 

Og, ja man må gerne lige skrive herinde hvis man ikke kommer - bare så vi ikke står og venter på nogen, der ikke kommer alligevel :mrgreen:

 

Når vi har været på Ishøj strand - plejer vi at lade kaffe osv. være i bilerne og så gå turen. Når vi kommer retur "smider" vi hundene i bilerne og så drikker vi kaffe og hyggesnakker :5up: (altså det er ikke et krav, at hundene skal være i bilerne)

 

Glæder mig :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg blir vist desværre nødt til at se tiden an, og tjekke køreplanerne igen i morgen.

 

det ser ud til, at der lige nu slet ikke kører s-tog sydpå, og hvis jeg skal med bus, skal jeg med tre forskellige, og det kommer til at tage over en time, det kan jeg ikke lige overskue ...

 

pisse surt show, lige nu kunne jeg godt tænke mig en bil.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg blir vist desværre nødt til at se tiden an, og tjekke køreplanerne igen i morgen.

 

det ser ud til, at der lige nu slet ikke kører s-tog sydpå, og hvis jeg skal med bus, skal jeg med tre forskellige, og det kommer til at tage over en time, det kan jeg ikke lige overskue ...

 

pisse surt show, lige nu kunne jeg godt tænke mig en bil.

 

nå, nu ringede jeg lige til dsb, s-togene går altså sydpå i morgen, så i slipper ikke for mig alligevel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved altså ikke, om jeg dukker op. Det kommer an på hvordan og hvorledes med Møffe, for hvis han skal hentes på Dyrehospitalet, bliver det nok om formiddagen - og så kommer jeg altså ikke, så skal han bare hjem. Hvis ikke, så kommer jeg nok lige forbi og siger hej og køber et halsbånd af BlackGSD. Men med på selve turen kommer jeg altså ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg dukkede op alliul:-D

 

Jeg siger mange tak for havregrynskugler, kokoskage, bolle, lakrids og frikadeller:-D Og godt selskab:-D Der var mange, jeg ikke havde mødt før.

 

Nu er Luna tiltet (hvilket jeg synes er okay, når man tænker på at hun har været i gang i 2x1½ time:-D:lol:

 

Jeg siger undskyld for eventuelt manglende fingre:oops: Men mange tak for guffer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber alle jeres havregrynskugler, kokoskage, bolle, lakrids og frikadeller druknede i regn :fornaermet: her sidder nemlig slet ikke en frk. sød-tand og er misundelig, næ-nej så! :fornaermet::fornaermet::fornaermet:

 

 

 

 

 

 

 

 

Men bortset fra det, så håber jeg at i har haft en kanon tur alle sammen :klap:

 

Du skulle da have sagt, at du gerne ville med, så havde jeg da taget dig med i bilen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil også sige tak for en hyggelig tur! Det var rart, at det kunne virkelig få tankerne væk med fjollede hvalpe og snakkesalige hundemmennesker og tiggende hund! :hjerte:

 

Så ja, jeg gik med alligevel, selvom det ikke var min mening til at starte med :mrgreen: Og Møffe fik sig to nye halsbånd - så glæder jeg mig til at prøve dem på ham!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bare superhyggeligt at møde jer og alle jeres lækre hunde :-D og tak for hjælpen med at bære babyen, da Mille forsvandt i klitterne og mistede orienteringen, den stedsans er vist ikke helt i orden :stupid:

 

Det var ikke meget Mille legede med jeres hunde :???: Sjovt når hun står (læs: hopper/trækker :roll:) i snor, virker hun helt fjollet for at komme over til jeres hunde, men når man så slipper hende, så farer hun fluks mod vandet :confused: :banan:

 

Lille Jessie fik sig en dejlig tur, hun var faktisk lidt modig til sidst :klap: Troede egentlig mine hunde ville falde totalt om, når de kom hjem, men nej, de er i fuld gang med brydekamp på gulvet :lol: og jeg, jeg sidder her og venter på billeder fra i dag (ingen pres :slem:) og er godt pakket ned i sofa og tæpper :5up:

 

Tak til alle for skøn tur, det må snart gentages :vuf:

 

Hilsen Mille og Jessie og Jette :vinken::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og også pænt tak fra mig... Søde hunde og mennesker - super hyggeligt...!!! Selvom det endte med, at Otto og jeg fik lidt våde tæer.. Vi røg begge direkte hjem i bad, blev føntørret og Otto ligger nu i en tilstand af bevidstløshed i sofaen - han har dog rettet sig ud nu - De første par timer snuppede han i totalt sammenkrøllet fosterstilling. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og også pænt tak fra mig... Søde hunde og mennesker - super hyggeligt...!!! Selvom det endte med, at Otto og jeg fik lidt våde tæer.. Vi røg begge direkte hjem i bad, blev føntørret og Otto ligger nu i en tilstand af bevidstløshed i sofaen - han har dog rettet sig ud nu - De første par timer snuppede han i totalt sammenkrøllet fosterstilling. :lun:

 

Ps: God kokoskage...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for i dag :-D.

Pisse hyggeligt at møde jer og jeres hunde :lol:

Vi er alle tre meeeget trætte :shock:, og Luxen er ikke så glade for os. For han blev altså smidt direkte i bad :engel:. Den der duft af tang er ikke særlig rar :mrgreen:

 

Og tak for varm kakao, kager, boller og lakridser :klap:. Mums!

 

Og vi kommer bestemt med igen på et andet tidspunkt :5up:.

Dejligt alle hunde kunne sammen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder som om I har haft en rigtig hyggelig dag - på trods af vejret.

 

Det var ikke meget Mille legede med jeres hunde :???: Sjovt når hun står (læs: hopper/trækker :roll:) i snor, virker hun helt fjollet for at komme over til jeres hunde, men når man så slipper hende, så farer hun fluks mod vandet :confused: :banan:

 

Typisk retriever-adfærd. Det gør Liva også - har hun først set vandet, så er det den direkte vej.

 

De er vel vand-apporterende hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også tak for en rigtig hyggelig dag :-D

 

Gizmo kom direkte i bad da vi kom hjem - han stank virkelig af sur og gammel tang. Men så er det man bliver glad, når det kun tager 10 min. både at vaske og tørre ham, og smide et dækken på ham, så han kunne tørre færdig mens jeg gik i bad.

 

Og så lagde vi os ellers på sofaen bagefter :-D

 

Og skønt at få tyndet lidt ud i alle halsbåndene ;-) Håber I kan bruge dem, jer der købte :blink:

 

Håber vi kan arrangere noget en anden dag, og at vejret viser sig fra en bedre side :lol: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi siger også tak for en rigtig hyggelig dag :-D

 

Gizmo kom direkte i bad da vi kom hjem - han stank virkelig af sur og gammel tang. Men så er det man bliver glad, når det kun tager 10 min. både at vaske og tørre ham, og smide et dækken på ham, så han kunne tørre færdig mens jeg gik i bad.

 

Og så lagde vi os ellers på sofaen bagefter :-D

 

Og skønt at få tyndet lidt ud i alle halsbåndene ;-) Håber I kan bruge dem, jer der købte :blink:

 

Håber vi kan arrangere noget en anden dag, og at vejret viser sig fra en bedre side :lol: :blink:

 

Hvor er det snyd :fornaermet:. De luxe ligger stadig på gulvet og ligner et får :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det snyd :fornaermet:. De luxe ligger stadig på gulvet og ligner et får :-D

 

Det er faktisk rigtig skønt :mrgreen: Også når jeg skal til udstilling, så kan han vente med at komme i bad til om morgenen, hvis der er god tid, og stadig nå at være tør til når han skal i ringen :blink:

 

Gizmo han ligger bevidstløs i sofaen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...