Hop til indhold

Hundekurvene skal dø!

Gæst Stinne og Hugo
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinne og Hugo

Hugo er kommet i tanke om at alt i tæpper og "bløde" hundekurve skal bides og flåes i stykker.:stupid:

Som om det ikke er nok at han splitter det ad, spiser han også somme tider trævler af det. Han ligger og gnasker i det, men det er faktisk kun lige inden vi skal sove. Han har nu fået en af de der hårde plastikkurve. Den har han et tæppe i, men det bliver også for spændende omkring sengetid. Jeg tager det selvfølgelig fra ham og så må han jo sove i en tom kurv.

Hvad stiller jeg op med kræet? Det skal lige siges at han er ca 9 mdr, så teen age alderen er i fuldt flor.:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Giver ham en papkasse, der godt må splittes af.

Og ps... hårde plastkurve kan sagtens dekoreres oss;-) Jeg kan desværre ikke lige finde billederne, men Luna havde tygget godt og grundigt i både den lille og så den store hun fik senere.. Bare så du ikke tror den hellige grav er velforvaret, fordi du tager hans tæppe fra ham;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Papkasser (og aviser/reklamer) dør i stor stil herhjemme.:vuf: Det giver en dejlig masse oprydning.

Han har også gumleting som klove mv, så det er ikke fordi han ikke har noget at tygge på. Det er kun den det vane inden puttetid.

Plastikkurven har han ikke bidt i (skal jeg sige endnu:roll:), så håber han ikke ved, man kan det.

Tror, han er ved at have luret mig mht at jeg tager tæppet fra ham. I morges fandt jeg ham ude i gangen, hvor han havde slæbt tæppet med ud og lå krøllet sammen. Pigesure hund.:blink:

Andre der har hunde med skøre soveritualer??

Link til indlæg
Del på andre sites