Hop til indhold

Hvalpeklip


Tine1
 Share

Recommended Posts

Synes faktisk, at Otto er begyndt at være sådan rigtig langhåret - og så tænkte jeg lidt på... Når man siger hvalpeklip, hvor lang er pelsen så?

Vil gætte på at Ottos pels er ca. 10 cm... og synes faktisk godt, at det må holde op med at vokse nu:lol:

 

Jer der ikke holder jeres løver løveklippede... Hvor ofte trimmer/klipper I? Hvor langt? Og hvor klipper I?

 

(billeder tak)

 

Indtil nu er Otto bare fået en mindre intimbarbering/klipning... men man skal vel begynde at overveje frisure..:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg hvalpeklipper.

 

Jeg har indtil for nyligt bare brugt en saks, men nu har jeg fået en klippemaskine, og det er helt vildt meget nemmere og hurtigere.

Jeg bruger et skær 4 og klipper med hårene. Det bliver vel omkring 3 ca. langt - og meget mere lige end med saksen (som gav et lidt kantet look de første dage) :lol:

Jeg klipper vel hver anden måned - og med maskine tager det ca. 15 min.

 

Jeg har ikke et billede af dem, hvor de lige er blevet klippet med maskine, og de gamle sakse-klip-billeder er der ikke nogen grund til at poste....:mrgreen:

 

Men her er et par stykker, hvor maskinklipningen nok er en måned gammel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...