Hop til indhold

For varmt! Godt man har sit lille ben


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Tusind tak for alle de meget pæne ord om vores "lille" dreng:-D

 

Aslan: Ja, det er bare så tydeligt at han nyder det, det ulækkere ben:badr: Lexus vil så gerne have det med ind i soveværelset, hvor utroligt det end lyder så kommer det bare ikke ind..Så onde vi er ved ham:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle de meget pæne ord om vores "lille" dreng:-D

 

Aslan: Ja, det er bare så tydeligt at han nyder det, det ulækkere ben:badr: Lexus vil så gerne have det med ind i soveværelset, hvor utroligt det end lyder så kommer det bare ikke ind..Så onde vi er ved ham:lol:

 

Det er jo det jeg har sagt hele tiden - han skal da omplaceres til et mere hundevenligt hjem :engel: - og hjemme hos mig må man gerne have ben inde :shock::engel: :mums:

 

 

 

 

:mrgreen: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lexus vil så gerne have det med ind i soveværelset, hvor utroligt det end lyder så kommer det bare ikke ind..Så onde vi er ved ham:lol:

 

Der tror jeg også vi har vores grænser hvis sådan et ben bliver aktuel en dag (han er pt lidt for lille på en stor måde).

Og hvis man snakker om at være ond, så har Aslan forbud mod ALT menneske føde, da han bliver stor nok, til at han en dag, kan ligge hovedet på spisebordet uden hjælpemidler/anstrengelser! Så ingen grund til at opfordre ham med smagsprøver :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Det er jo det jeg har sagt hele tiden - han skal da omplaceres til et mere hundevenligt hjem :engel: - og hjemme hos mig må man gerne have ben inde :shock::engel: :mums:

 

 

 

 

:mrgreen: :blink:

:lol::lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Der tror jeg også vi har vores grænser hvis sådan et ben bliver aktuel en dag (han er pt lidt for lille på en stor måde).

Og hvis man snakker om at være ond, så har Aslan forbud mod ALT menneske føde, da han bliver stor nok, til at han en dag, kan ligge hovedet på spisebordet uden hjælpemidler/anstrengelser! Så ingen grund til at opfordre ham med smagsprøver :blink:

Lexus får heller ikke menneske mad, dvs. der ryger da en pølse i ny og næ. Men ellers ikke noget, her i huset er det forbudt at gi' hunden guf når man sidder ved bordet.

 

Men rå okseben det er noget der du'r, vi har jo en slagter som laver hundeposer med ben, som man bare henter kvit og frit. Sjovt nok så ved lexus hvornår jeg kommer hjem fra slagteren og det er vel at mærke inden jeg er kørt ind i carporten:hmm: ..han ved bare at nu er der friske ben:mums::madtid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt nok så ved lexus hvornår jeg kommer hjem fra slagteren og det er vel at mærke inden jeg er kørt ind i carporten:hmm: ..han ved bare at nu er der friske ben:mums::madtid:

 

Hunde er kloge....eller er det noget du bestemmer dig til om morgenen, og så kan han læse ud fra dine signaler osv????

 

Og så er jeg overbevist om at nogen hunde kan klokken og dagene.....!

Og så er der INTET der er en tilfældighed, mm det er noget "skidt" noget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...