DaniellaJ Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Vi var ude og lege på græsplænen idag, men De luxe synes åbenbart ikke at det var sjovt nok - for han løb væk 2 gange. Så jeg skulle lige igennem en hæk og løbe efter ham, for han gad da ikke lystre når man kaldte på ham. De to avisdrenge var åbenbart meget sjovere end mig og godbidderne :stupid:. Hvorfor skal hunde have sådan en god hørelse :blink:. Mnnh hvor dufter det græs godt Okay, nu lader jeg som om jeg synes Daniella er interessant, så hun ikke aner hvad jeg gør lige om snart . "moar, er du klar på at jeg løber væk fra dig lige omlidt? :cool:" Farvel moar, vi ses på den anden side af hækken . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 haha frække hvalp :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 haha frække hvalp :klap: Ja tænk nu hvis han havde gemt sig et sted . Og jeg ikke kunne finde ham . Godt han ikke løber såå stærkt endnu så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Nusser bamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Sådan en lille slubbert, men hvor er han dog kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Sådan en lille slubbert, men hvor er han dog kær slubbert ja . Og kær er han også , specielt når han sover :klap::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Frække vaps:fyfy: - meeeeennnnnn også lækre vaps:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Frække vaps:fyfy: - meeeeennnnnn også lækre vaps:lun::lun: Ja han kan ikke være bekendt at stikke af :stupid:. :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts