Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fraklip dch dm

Featured Replies

Besvaret

Så er der efterhånden sorteret i alle billederne fra weekenden i frederikssund.

Her er lidt af dem der i første omgang røg i skraldespanden

_R5F6652.jpg

_R5F6675.jpg

_R5F6723.jpg

_R5F6749.jpg

_R5F7028.jpg

_R5F7156.jpg

_R5F7185.jpg

_R5F7275.jpg

_R5F7301.jpg

_R5F7538.jpg

_R5F7590.jpg

Besvaret

Iih de er fine, og der var Ivan og Liam jo! :D to jeg træner på får!

Nr 53 her :-)

Gode billeder ;-)

Besvaret

Tusind tak det bliver han glad for! Der er flere jeg kender, er det ok de også bruger billederne?

Besvaret

Ja de må gerne bruge billederne.

Kan godt være jeg har flere som ikke er lagt op, en del billeder ligner jo hinanden ;-)

Besvaret

Ejj, hvor dejligt at se nogle billeder af noget hundearbejde. Jeg deltog selv i DM, men som beregner, så det var desværre ikke meget hundearbejde, jeg fik set. Faktisk kun max 20 minutter på en hel weekend. :shock:

Besvaret
Ejj, hvor dejligt at se nogle billeder af noget hundearbejde. Jeg deltog selv i DM, men som beregner, så det var desværre ikke meget hundearbejde, jeg fik set. Faktisk kun max 20 minutter på en hel weekend. :shock:

Synes det er hyggeluigt at være tilskuere til disse stævner, der er altid liv og glade dage ;-)

Besvaret
Synes det er hyggeluigt at være tilskuere til disse stævner, der er altid liv og glade dage ;-)

Det var da dejligt at høre! Vi har også gjort vores bedste for, at det skulle være en succes for både hunde, hundeførere og tilskuere.

Besvaret

Virkelig flotte billeder, Rene. Tænk at så knivskarpe billeder først fik sig en tur i skraldespanden :shock:

Hvad laver en beregner?

Besvaret
Virkelig flotte billeder, Rene. Tænk at så knivskarpe billeder først fik sig en tur i skraldespanden :shock:

Tak :-)

Jeg sletter ret mange billeder ved første gennemgang og et par dage efter kigger jeg typisk igennem igen, flere af billederne her er sorteret fra på grund af hele hunden ikke er med, eller fokuspunktet ikke sidder som det skal.

Besvaret
Hvad laver en beregner?

Beregnerne får dommersedlerne ind via kurér og så skriver vi karaktererne for samtlige øvelser for hver enkelt hundefører ind i et dertil indrettet program, kontrollerer vildt og inderligt, så vi ingen skandaler får, kopierer og gør ved og skriver tilsidst resultaterne ind i hundeførernes startbøger....alle sådan nogle ting, som man altid sidder og venter en helv.... tid på, når man selv deltager.

Nu ved jeg så, hvorfor det undertiden tager så lang tid. :slem:

Og til DM er der ritti, ritti mange hunde/-førere med. I AG var der 77 hunde, i IPO 12 hunde, i Eliteklassen 18 hunde, i A-klassen 24 hunde, i B-klassen 35 hunde og i C-klassen 40 hunde.

Besvaret
Tusind tak det bliver han glad for! Der er flere jeg kender, er det ok de også bruger billederne?

Har smidt en del mere i albummet "fraklip", du må gerne smide linket til dem du kender ;-)