Hop til indhold

Lexus & Tacco


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Vi var en tur ved fjorden her i aften sammen med lexus og tacco.

Det kom der underligt nok lidt billeder ud af:lol:

Det var bare så hyggeligt:-D

picture.php?albumid=78&pictureid=910

picture.php?albumid=78&pictureid=908

picture.php?albumid=78&pictureid=911

picture.php?albumid=78&pictureid=913

picture.php?albumid=78&pictureid=915

 

Vi mennesker hyggede os da også:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Lækre hunde :-D

 

vi er glade for at der også er billeder hvor det er Lexus der har Tacco i munden og ikke kun omvendt :-D og dejlig træt hund vi har nu :-)

De var da helt åndsvage i aftes de to:rolleyes: LOOOL gud hvor de hyggede!!!

Ja, vi har også en træt hund, han putter hos sin moar lige nu. Jeg har prøvet at forklare ham at en faaaarlig vagt hund ikke putter så meget. Men det fiser ikke rigtig ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

De var da helt åndsvage i aftes de to:rolleyes: LOOOL gud hvor de hyggede!!!

Ja, vi har også en træt hund, han putter hos sin moar lige nu. Jeg har prøvet at forklare ham at en faaaarlig vagt hund ikke putter så meget. Men det fiser ikke rigtig ind.

 

Jeg tror ikke Lexus mener hans job er at være farlig vagthund :-D I har vist købt katten i sækken for i er kommet hjem med en kramme-bamse :mrgreen:

 

Tacco stod lige op for at få morgenmad og gå tur og har ligget i sengen lige siden, han holder weekend, tror jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg tror ikke Lexus mener hans job er at være farlig vagthund :-DI har vist købt katten i sækken for i er kommet hjem med en kramme-bamse :mrgreen:

WHAT!!:shock: Jeg har købt ham som p-forlænger og mega-aggressiv vagthund:blink::lol::lol: :hmm: mon jeg kan få ham byttet??

Tacco stod lige op for at få morgenmad og gå tur og har ligget i sengen lige siden, han holder weekend, tror jeg :-D

Det er da også velfortjent med en slappe-af weekend synes jeg ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser altså drabeligt ud ... og hygsomt :D

 

Fik Lexus overbevist Tacco om, at det ikke var så farligt det der vand-noget?

 

 

Det er fordi det er dræberhunde vi har :-D de fleste dødsfald sker dog ved at folk falder om af slag fra halerne når hundene logrer :-D

 

Tacco havde smugtrænet lidt med hensyn til vand så det gik fint, frank må hjave nogler billeder af dem hvor de er i vandet, mine bukser var i hvert fald helt våde efter nærkontakt med en meget kælen lexus :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Det er fordi det er dræberhunde vi har :-D de fleste dødsfald sker dog ved at folk falder om af slag fra halerne når hundene logrer :-D

 

Tacco havde smugtrænet lidt med hensyn til vand så det gik fint, frank må hjave nogler billeder af dem hvor de er i vandet, mine bukser var i hvert fald helt våde efter nærkontakt med en meget kælen lexus :blink:

Det er da noget sludder, Lexus er da ikke spor kælen:rolleyes: HAHAHAHahahahahaha...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da noget sludder, Lexus er da ikke spor kælen:rolleyes: HAHAHAHahahahahaha...

 

Nåeh nej det er han da heller ikke :roll::mrgreen: så må det være fordi han var så kæmpe underernæret at han ikke kunne leve uden de bitte små godbidder jeg havde med :blink:

 

Gik det godt i Karup?, jeg er sikker på jannik gerne vil billeder engang ved lejlighed og jeg har heller ikke glemt bade-dimsen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Nåeh nej det er han da heller ikke :roll::mrgreen: så må det være fordi han var så kæmpe underernæret at han ikke kunne leve uden de bitte små godbidder jeg havde med :blink:

 

Gik det godt i Karup?, jeg er sikker på jannik gerne vil billeder engang ved lejlighed og jeg har heller ikke glemt bade-dimsen :-D

Jeg droppede Karup. Der var alt for varmt for mig. Der er jo ingen skygge overhovedet. Det foregik jo på den store militær-landingsbane

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Ja selvfølgelig kan i det, jeg tager ham, ingen problem i det, så får i Jannik, han er rigtig god til at holde vagt, han har mange års erfaring :blink:

Ja det ku' du tænke dig hva!?:blink:

Lexus og jeg har holdt et forhandlingsmøde og den nye "overenskomst" er i hus:klap:

Jeg tager mig af det med vagt her i huset, Lexus tager sig af det med at være hund....Dvs. alt er som det plejer at være:lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ku' du tænke dig hva!?:blink:

Lexus og jeg har holdt et forhandlingsmøde og den nye "overenskomst" er i hus:klap:

Jeg tager mig af det med vagt her i huset, Lexus tager sig af det med at være hund....Dvs. alt er som det plejer at være:lol::lol::lol::lol:

 

 

Hold da op, sygeplejerskerne kunne lære lidt af jer :mrgreen: Jeg beholder bare Jannik, egentlig er jeg jo også lidt glad for ham og han kysser i hvert fald mindre vådt end lexus :lol::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...