Gæst Bailey8240 Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Hej Skal lige hører omkring potevoks: Bruger I det? Hvornår? Hvordan? Hvilket mærke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 Mjaah ikke fast.. Jeg har brugt det nogle gange i vinters, men det virker ikke, synes jeg. Bruger det ikke ellers. Og faktisk gjorde jeg det i vinters, at jeg istedet for potevoks, så vaskede jeg hendes poter hver gang vi havde været ude. Og smurte dem med kopattesalve.. Hvis vi får en lige så lang og vanvittig vinter i år, kunne jeg godt finde på at købe nogle sko til hende istedet for. For de er helt vanvittige med saltet herude.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst teflonhat Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 Hej du, Jeg har brugt potevoks en enkelt gang (forrige vinter). Det var KW voks og for at beskytte min hunds poter mod vejsalt. men jeg boede i en lejlighed med parketgulve, og den stakkels hund kunne overhovedet ikke stå fast indendøre, så det holdt jeg hurtigt op med. Det virkede efter hensigten udendøre, men jeg bruger i stedet vaseline, hvis jeg synes, trædepuderne skal beskyttes - det er vandafvisende, nemmere at påføre og massere ind i trædepuderne, og hunden står fast både inde og ude. Desuden indeholder vaseline ingen parfume, men det skal jeg ikke kunne sige, om potevoks gør. /teflonhat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 jeg har aldrig brugt det, nej. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 jeg har aldrig brugt det, nej. Heller ikke mig. Jeg har hørt et eller andet sted at man kan bruge vaseline istedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 Jeg bruger strudsefedt på poterne i stedet for. Blev anbefalet det af dyrlægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts