Hop til indhold

Irriterende mennesker


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg kan godt forstå at man skal være mange mennesker i verden, hvem skulle ellers være i krig, hvis der kun var nogle få!!!

 

 

Men hvorfor hænger jeg på de trælse?

Altså, dem der er trælse i mit hoved.

 

 

Altså, jeg har også accepteret at Aslan bare ikke finder sig i at nogle få han-hunde stirre på ham.

Men når jeg så møder dem, så vælger jeg at gå en anden vej, tit og ofte, er de andre veje ligeså korte.

 

Man kan vel kalde mig konfliktsky, jeg kan godt li at have en god tur med Aslan, og fravælger derfor dumme siuationer.

 

Men hvorfor kan ALLE andre ikke også bare gøre det?

 

 

 

Hvorfor skal manden med den hidsige og hadefulde spidshund, vælge at gå lige efter os, når han nu VED at hans spids stadigvæk hader Aslan??

 

Så vi afsluttede vores morgentur med en hund i røven der gik og knurrede af Aslan :damn::damn:

 

 

Sider og overvejer om han måske bevidst bare ville ødelægge vores tur?

Eller om han nyder at sin hund er hidsig :hmm:

 

Måske han bare tænker "jeg betaler mere i sti-skat" :vedikke:

 

 

 

Inde i min konfliktsky verden, kan jeg ikke forstå, når nu han VED sin hund hader min, hvorfor så ikke vælge at gå højer om? Han ender det samme sted alligevel, og der er lige langt om man går venstre og eller højer om....

 

Nå, men i morgen er jeg ikke 5 min forsinket!!

 

 

 

 

 

Det skal lige siges at min store voksne vaps, faktisk ignorerede spidsen det meste af vejen :banan: men til sidst kunne han ikke mere og begyndte at pibe!

Er liiiiiidt stolt af ham :lun: og roste ham sååå meget :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

aslan der er jo ikke sikkert han ved at du synes det er irriterende :-) måske skal han gøres opmærkssom på der er et problem først

 

men det lyder da underligt at have en hund der gør eller skaber sig på hele turen....eller anstrengende.

 

man oplever indimellem nogle hundeejere der ikke tager hensyn overhovedet- men jeg synes faktisk jeg møder flere der opfører sig ordentligt end omvendt ........

Link til indlæg
Del på andre sites

aslan der er jo ikke sikkert han ved at du synes det er irriterende :-) måske skal han gøres opmærkssom på der er et problem først

 

 

 

Nej han ved det sikkert ikke, men i min logiske verden, burde han selv være generet af det :fornaermet::fornaermet::fornaermet:

 

 

 

Så hvis jeg møder dem igen, må jeg så gerne sige, "kan i ikke gå foran, det irritere mig at din hund er hidsig" :mrgreen: ??????????????

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe

 

det var da en mulighed , en anden var at vente til han havde passeret - lave lidt sporøøvelser så forspringet blev større.....eller slet og ret spørge hvorfor hans hund virker så aggressiv (det sidste ville jeg nu ikke vove mig ud i-

 

hvad er det for en spids?

 

i weekenden var jeg sammen med mange polarhunde- og der var nogle af dem som var det de kalder decideret hvalpeædere......der holdt vi os så lidt væk fra :0)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Jeg kan godt forstå at man skal være mange mennesker i verden, hvem skulle ellers være i krig, hvis der kun var nogle få!!!

 

 

Men hvorfor hænger jeg på de trælse?

Altså, dem der er trælse i mit hoved.

 

 

Altså, jeg har også accepteret at Aslan bare ikke finder sig i at nogle få han-hunde stirre på ham.

Men når jeg så møder dem, så vælger jeg at gå en anden vej, tit og ofte, er de andre veje ligeså korte.

 

Man kan vel kalde mig konfliktsky, jeg kan godt li at have en god tur med Aslan, og fravælger derfor dumme siuationer.

 

Men hvorfor kan ALLE andre ikke også bare gøre det?

 

 

 

Hvorfor skal manden med den hidsige og hadefulde spidshund, vælge at gå lige efter os, når han nu VED at hans spids stadigvæk hader Aslan??

 

Så vi afsluttede vores morgentur med en hund i røven der gik og knurrede af Aslan :damn::damn:

 

 

Sider og overvejer om han måske bevidst bare ville ødelægge vores tur?

Eller om han nyder at sin hund er hidsig :hmm:

 

Måske han bare tænker "jeg betaler mere i sti-skat" :vedikke:

 

 

 

Inde i min konfliktsky verden, kan jeg ikke forstå, når nu han VED sin hund hader min, hvorfor så ikke vælge at gå højer om? Han ender det samme sted alligevel, og der er lige langt om man går venstre og eller højer om....

 

Nå, men i morgen er jeg ikke 5 min forsinket!!

 

 

 

 

 

Det skal lige siges at min store voksne vaps, faktisk ignorerede spidsen det meste af vejen :banan: men til sidst kunne han ikke mere og begyndte at pibe!

Er liiiiiidt stolt af ham :lun: og roste ham sååå meget :5up:

 

Hvorfor går du så ikke bare til venstre næste gang i stedet for højre? :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor går du så ikke bare til venstre næste gang i stedet for højre? :5up:

 

 

Det gjorde jeg også i morges, men igår gik jeg jo først, derfor var det jo mest logisk at de andre fortsatte frem for at dreje efetr os :blink: også lidt kedeligt for Aslan at gå samme vej tilbage,der har han jo snust :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke lade være med at tænke, at han sikker nyder, at hans hund kører op over Aslan :cry:

Måske han får en let ophøjet følelse af, at han og hans hund kan få jer til at ændre retning.

 

Uanset så er det da mega irriterende, at han ikke selv kan se, hvor meget bedre det er for alle, hvis han gik den anden vej:cry:

 

Men dygtige, seje Aslan:5up::klap::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...