Hop til indhold

Dexters nye regndækken..


Rams
 Share

Recommended Posts

Jeg slynger lige en tanke mere ud :genert: Mon Shoftshell'en er mere varm/lun end regnjakken? Tænker bare hvad der er mest praktisk at anskaffe sig, nu når vi går mod vinter tiden.. For mon ikke vinterjakken er lige rigelig varm til en löwchen eller hva?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte det på dogshop.dk

Cool tråd :5up:

 

Jeg har haft kigget på dem til Misja men var i tvivl om de var gode (ud over prisen :-D ) - men det kan jeg høre at de er, så det bliver en Buster (samme navn som min første hund :lun: )til Misja til de dage det regner hele dagen og hun bliver kold og gennemblødt :banan:

 

Mon ikke den røde vil se knald godt ud til hendes sorte pels :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg slynger lige en tanke mere ud :genert:Mon Shoftshell'en er mere varm/lun end regnjakken? Tænker bare hvad der er mest praktisk at anskaffe sig, nu når vi går mod vinter tiden.. For mon ikke vinterjakken er lige rigelig varm til en löwchen eller hva?

Jeg tænker faktisk at de må være varmere, men jeg ved det ikke :vedikke:

 

Misja har fået et rigtig vinterdækken og så skal hun have et regndækken uden for, så mener jeg at hun er dækket (høhø) helt ind til vinter-vejret :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg slynger lige en tanke mere ud :genert: Mon Shoftshell'en er mere varm/lun end regnjakken? Tænker bare hvad der er mest praktisk at anskaffe sig, nu når vi går mod vinter tiden.. For mon ikke vinterjakken er lige rigelig varm til en löwchen eller hva?

 

Det burde den være ja. Men nok en anelse mindre regntæt end regndækkenet - meeen altså, så voldsom regn er der vel heller ikke normalt i DK?

Regndækkenet er sådan rimelig vindtæt og okay vandtæt, jeg gik efter det fordi det ikke gav varme overhovedet for så var Motor nok kogt over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg slynger lige en tanke mere ud :genert: Mon Shoftshell'en er mere varm/lun end regnjakken? Tænker bare hvad der er mest praktisk at anskaffe sig, nu når vi går mod vinter tiden.. For mon ikke vinterjakken er lige rigelig varm til en löwchen eller hva?

 

Jeg tror at softshell'en er varmere end regnjakken. Men regnjakken luner jo også en del i sig selv, idet den er vind og vandtæt.

Jeg regner med at købe et vinterdækken til Dexter til de kolde vinterdage, ligesom KarinaG gør.

 

Men ja, jeg tror ikke, at jeg skal have et af de mest varme dækkener, man kan få, netop for at han ikke kommer til at koge under dækkenet.:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, min pakke er allerede afsendt fra dogshop. De er godt nok hurtige.

 

Har bestilt legetøj :klap: Flasken med reb i og så den der flade gummiting man putter godbidder ind i. Sikke hunden skal på arbejde derhjemme :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ved at forsøge og sy nogle hele dragter til pigerne, til når det bliver rigtig koldt (og hvis der bliver sne), med lange ben i og det hele. Vi kunne næsten ikke gå tur i vinters da alt det sne var der, for det kræver kun små ture før pelsen er sat til i KÆMPE store snekugler under hele maven og det passede bestemt ikke damerne. Så må vi se hvad de siger til hele dragter.

 

Den der flaske med reb i er altså bare god. Molly ELSKER den. Desværre er der kun plads til meget små godbidder i hvis de skal kunne komme forbi rebet (vi har den lille model). Men god er den : )

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, min pakke er allerede afsendt fra dogshop. De er godt nok hurtige.

 

Har bestilt legetøj :klap: Flasken med reb i og så den der flade gummiting man putter godbidder ind i. Sikke hunden skal på arbejde derhjemme :slem:

 

Ja, to timer efter bestilling fik jeg også en mail om, at det var afsendt :shock::banan: Det er godt nok tjept

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, to timer efter bestilling fik jeg også en mail om, at det var afsendt :shock::banan: Det er godt nok tjept

 

Mandag morgen fik jeg pakken med regnjakke og softshell-jakke.

 

De er rigtig lækre, og jeg er sikker på, at softshelljakken er ret vandafvisende i et normalt regnvejr. Det er en god kvalitet, og de sidder ret godt på Luffe.

De passer desværre ikke Oskar - str. S er for lille og Str M er for stor, så dem må jeg returnere.

Men Luffe bliver rigtig smart :banan

- Så må jeg bare have fundet en anden model til Oskar

Link til indlæg
Del på andre sites

Mandag morgen fik jeg pakken med regnjakke og softshell-jakke.

 

De er rigtig lækre, og jeg er sikker på, at softshelljakken er ret vandafvisende i et normalt regnvejr. Det er en god kvalitet, og de sidder ret godt på Luffe.

De passer desværre ikke Oskar - str. S er for lille og Str M er for stor, så dem må jeg returnere.

Men Luffe bliver rigtig smart :banan

- Så må jeg bare have fundet en anden model til Oskar

 

Ej, hvor surt.. For Oskar altså, ikke for Luffe:mrgreen:.. Jeg kan også se på størrelserne, at Dexter har et medium, selvom han, ifølge de racer der er nævnt til størrelserne, burde skulle have et small. Men det passer ham bedst. Så det er nok meget individuelt:-D

Men han skal jo også have plads til den langhårede pels indenunder.

 

Vi vil se billeder!!:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor surt.. For Oskar altså, ikke for Luffe:mrgreen:.. Jeg kan også se på størrelserne, at Dexter har et medium, selvom han, ifølge de racer der er nævnt til størrelserne, burde skulle have et small. Men det passer ham bedst. Så det er nok meget individuelt:-D

Men han skal jo også have plads til den langhårede pels indenunder.

 

Vi vil se billeder!!:klap:

 

Jamen jeg kan ikke finde mit kamera....:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har der endelig været en god regnvejrsdag, hvor Dexter og jeg var ude og gå tur!! (Gik ligefrem og ventede på regnvejr, så vi rigtigt kunne prøve dækkenet af:mrgreen:)

 

Hmm.. Hvor meget hjælper et regndækken, når hunden vælger at hoppe i vandpytterne og grave i dem?:damn::damn::damn:

 

Han havde da en tør nakke og ryg indenunder.. Men maven var drivvåd!!:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har der endelig været en god regnvejrsdag, hvor Dexter og jeg var ude og gå tur!! (Gik ligefrem og ventede på regnvejr, så vi rigtigt kunne prøve dækkenet af:mrgreen:)

 

Hmm.. Hvor meget hjælper et regndækken, når hunden vælger at hoppe i vandpytterne og grave i dem?:damn::damn::damn:

 

Han havde da en tør nakke og ryg indenunder.. Men maven var drivvåd!!:stupid:

Hiii fjollede Dexter :lol: Men det har geranteret været en fest :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...