Gæst hersom Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvor køber man dem henne? Og er der nogle af jer der har noget erfaring med det? Har set at det skulle være godt mod lopper og flåter, er det godt mod andet også??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2010 hvidløgsdråber - Google-søgning+ Har aldrig brugt dråber. Jeg har brugt pulver. Og ja, det virker på nogle hunde mod lopper og flåter. Luna har ikke haft lopper nogensinde (7-9-13) heller ikke selvom vi har passet en hund med lopper. Flåter hopper på hende i fåtal, og suger ikke blod, hvis de endelig er hoppet på.. MEN det er ikke alle hunde det virker på Men kunne da være man skulle prøve dråberne nu her, hvor hun får 12 gram luposan pulver hver dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Oktober 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2010 hvidløgsdråber - Google-søgning+ Har aldrig brugt dråber. Jeg har brugt pulver. Og ja, det virker på nogle hunde mod lopper og flåter. Luna har ikke haft lopper nogensinde (7-9-13) heller ikke selvom vi har passet en hund med lopper. Flåter hopper på hende i fåtal, og suger ikke blod, hvis de endelig er hoppet på.. MEN det er ikke alle hunde det virker på Men kunne da være man skulle prøve dråberne nu her, hvor hun får 12 gram luposan pulver hver dag.. Altså jeg overvejer det til min pga Pipis loppe allergi .. så vil jeg bruge det sammen med det loppemiddel de nu får, så synes jeg jo at hun må være rimelig godt beskyttet mod loppebid... Kender ikke luposan pulver..:hmm: hvad gør det godt for? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2010 Altså jeg overvejer det til min pga Pipis loppe allergi .. så vil jeg bruge det sammen med det loppemiddel de nu får, så synes jeg jo at hun må være rimelig godt beskyttet mod loppebid... Kender ikke luposan pulver..:hmm: hvad gør det godt for? det er godt for leddene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2010 Jep luposan gelenk er til hendes led sammen med fiskeolien:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Oktober 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2010 Jep luposan gelenk er til hendes led sammen med fiskeolien:-D Ok Bamse får tobis olie og mobility for ledene...:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts