Hop til indhold

Jeg er SÅÅÅÅ stolt


Aslan
 Share

Recommended Posts

Så stolt at det skal have sin helt egen tråd i adfærd.

 

 

Aslan har jo i lang tid ment at hvis børn løb, skulle de takles, hvis børn ikke aede ham med det samme skulle man gø, og var der en situation man ikke helt kunne klare, så lavede man badutspring og playbow og gøede på en og samme tid, og helst i retningen af barnet, så dette kunne komme til skade :shock:

 

Hver gang har vi jo så kaldt Aslan til os og rost ham for at komme, og så har han fået en masse klø og kram :5up:

 

Igår var vi så til fødselsdag oppe ved mine forældre og mine niece på 12 og min nevø på 6 (5??) Var der også. Nicolai mente man skulle løbe og til sidst lod vi ham, og så måtte han jo mærke det på den hårde måde, når Aslan taklede ham :vedikke:

 

Men altså.......... problemet var bare at ASlan ikke løb efter :mrgreen: eller altså, ikke før min niece gav tegnet "frem" efter min nevø. men nicolai nåede i sikkerhed i sengen :mrgreen:

Så kunne jeg se på Aslan hale at det blev for meget for ham, MEN

 

istedet for at han så panik badutspring og playbowed, kom ind til mig :lun::lun: og sat sig i kæle position :5up: dog med ryggen til, så han lige kunne holde øje med nicolai i det andet rum.

 

YDERMERE, for ja, der er skam mere, kunne Nicolai gå i fred, i FRED, hen over ASlan når nicolai skulle på toilet og aslan lå i vejen :5up:

 

 

 

Og så syntes jeg jo bare der dejligt håb forude :banan::banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er det bare dejligt at læse!!

 

Det er jo et skulderklap og viser at det du har gjort har været det rigtige :5up:

Dejligt :klap:

Og seje Aslan, får garanteret også mere ud af ungerne, når han ikke tackler dem og gør af dem - Så mon ikke han snart fanger hele ideen i, at når man forholder sig i ro, så kommer børnefingrene og nusser :lun:

Det tyder da i hvertfald på, at han har fanget princippet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han bare dygtig :lun:

 

Jaaaaaaaaaaa :banan: og det var bare den fedeste følelse da min søster, som ikke er specielt interesseret i Aslan (ud over hans mimik) også nævnte hvor dygtig han var :banan:

 

Hvor er det bare dejligt at læse!!

 

Det er jo et skulderklap og viser at det du har gjort har været det rigtige :5up:

Dejligt :klap:

Og seje Aslan, får garanteret også mere ud af ungerne, når han ikke tackler dem og gør af dem - Så mon ikke han snart fanger hele ideen i, at når man forholder sig i ro, så kommer børnefingrene og nusser :lun:

Det tyder da i hvertfald på, at han har fanget princippet :mrgreen:

 

Et dejligt skulderklap, specielt fordi han jo er stor og voldsom glad, og nogen gange får jeg lidt følelsen af at han altså godt kan være lidt i vejen, men de siger nu ikke noget om det - men alligevel..... så super dejligt besøg i Århus :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

kan godt forstå du er mega jerne stolt af din hund, den følelse kan ikke beskrives, men for os der har prøvet den følelse, ved vi hvad du mener, så er man ikke til at skyde igennem.:banan:tillykke med det:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...