Hop til indhold

Hvad har i lavet i weekenden?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Fredag: Arbejde

Lørdag: Arbejde

Søndag: Sove længe, og så blev jeg kaldt på arbejde

 

Det var hårdt, men fredag og søndag var rigtig godt for der stod jeg i Hal C, det er der hvor der er JBK Horse Show :banan: Lørdag stod jeg i 'galleriet' der var Electronic Days og jeg oplevede at blive flirtet med, og oplvede en masse rødmende, generte teenagedrenge og nørder, ja sågar voksne mænd der pludselig blev generte (:hmm:) "Jeg vil godt be' om kennep og setchup"

haha det var sgu sjovt :klap:

Men har ikke rigtig holdt weekend, så i dag har jeg sovet længe, sidder stadig i pyjamas, drikker varm kakao og ser Far til Fire :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vores weekend blev jo ikke helt som planlagt... vi skulle ha' været til middelalderdage på Vitskøl Kloster og hygget med niecerne om lørdagen og jeg ville ha' været omkring min mormor for at låne penge :genert:

Nåh ja, ville jo ogå ha' været ovre og hilse ordentligt på hest og pony og måske knipse dem...

 

Men det satte Tinka en lille stopper for da hun stak af, og lørdag nat blev jeg syg og har været vissen siden... tror faktisk at det lille Flipsedyr er den der har haft den største fest, for han fik jo del i forkælelsen af Tinka og går og ligner en der har slugt en lille bold :slem::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag var vi til retrieverudstilling på Bornholm..

Havde en hyggelig tur, trods søsyge på vej derover..

 

Cody vandt åben klasse og blev 3. bedste han med cert..

 

Søndag sov vi længe, var lang tid om morgenkaffen, og så gik vi en lang tur på stranden.. Vi var begge lidt bombet, så resten af dagen var i sengen med tv'et tændt

Link til indlæg
Del på andre sites

fredag var ren afslapning på fifaen...

lørdag var jeg oppe og træne og ellers var jeg lige et snut ude og se fodbold....

søndagen gik også med bold, da vores datter skulle spille fodbold i holme-olstrup,var det vist....vi elsker at hygge os sammen i vores familie og går op i hinandens hoppys....:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jacki havde en halv-kummerlig weekend :cry:

 

Hendes moar lå nemlig brak med hovedpine fredag og søndage :evil::fornaermet:

 

Lørdag oppede moaren sig, og tog med til hundetræning i tirstrup :klap: Tøsen syntes, det var en fest :yeah: især hjemmeværnets forhindringsbane gjorde lykke hos tøse-trolden, hun fór igennem de underjordiskerør, igennem de ophængte dæk og what not på rekord tid :lol: :lol: Stod det til hende var vi der stadig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hyggelig tråd :-D

 

Fredag havde jeg lukkevagt på jobbet... Så hjem og skynde mig at lufte hunde inden det blev mørkt. Så ringede min mor og inviterede os på mad - det siger man jo ikke nej til ;-) Så vi tog en hyggeaften hos dem, med god mad og vild med dans :-D

 

Lørdag skulle vi jo til træf i Glumsø. Så jeg stod op, bagte muffins, pakkede bil og proppede den med hunde (3 stks.), og drog afsted til Glumsø. Her gik vi en rigtig hyggelig tur med Klüssendorf, Andersand og Citrus :blink:

Da vi ikke var så langt fra Sorø, valgte jeg at køre et smut hjem til Gizmo´s opdrætter. Hvor Gizmo genså sin mor, storesøster samt tidligere madmor og madfar :-D

På vej hjem, ringede Thomas og spurgte om vi skulle købe nogle pizzaer og spise sammen med min søster og co. (De bor i opgangen ved siden af os). Det var rigtig hyggeligt, og Gizmo han sov som en sten.

 

Så var det tid til at tage ud til hesten, som jeg skal passe hele ugen, da min veninde som ejer den er på ferie hele ugen. Men Fille (hesten) står med hævet knæ, så hun skal bare hygges og nusses om...

 

Søndag skulle vi have været til træning, men valgte at melde fra, da Gizmo var helt flad fra lørdagens aktiviteter. Så vi tog en halv time mere på den anden side. Og så gik det ellers afsted mod Amager Fælled hvor vi skulle mødes med Buddha, Anders og Motor, for at lave/lære Motor til bideleg ala IPO ;-)

 

Bagefter gik jeg en tur med mine egne to i Amager Fælled. Meget hyggeligt sted faktisk :-D

Thomas var på skydebanen KFK næsten ved siden af. Så der kørte vi hen bagefter, så Gizmo fik lidt skudtræning. Og jeg spiste frokost ;-)

Så gik turen hjem, og jeg tænkte at så manglede jeg da bare lige hesten...

 

Så banker det på døren, og der står min søster så...

Mig: "Øhh, hej... hva´så?"

Søster: "Er du klar??"

Mig: "Øhhh... *pause*... Klar???"

Søster: "Ja klar, vi skal jo til spinning...!!!"

Mig: "Arh f*ck... :stupid: Jeg hopper lige i tøjet..."

 

Og så afsted til spinning. Da jeg kom hjem, fik jeg et øjebliks sindssyge, og gik igang med at vaske vinduer både udvendigt og indvendigt.

Derefter var det ud til hesten... Så hjem og have noget mad, slappe lidt af på sofaen, i bad og så på hovedet i seng...

 

Det var så den weekend... Og sådan foregår de fleste... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Fredag:

Arbejde fra 7.30 til 13.30.

Herefter hjem og lufte Chilli på en dejlig tur i solskinsvejr, som inkluderede en løbetur på den lokale legeplads uden snor....:-D

Fik øvet lidt indkald som virkede perfekt!

Resten af aftenen bare hygge med kæresten og leg med Chilli såvel inde som i haven.

 

Lørdag:

En tur til familien i Svendborg - Chilli var med i bilen :vuf:

Frokost, kaffe og lidt snak og så traveskoene på!

Herefter en 2½ timers lang travetur i skoven, leg med en 6 mdr's gammel Golden Retriever-hanhund, og tilsidst en svømmetur for Chilli ved Christiansminde...

Det var en træt hund der sov i bunden af bilen da vi kørte hjem ;-)

Resten af aftenen hørte vi ikke mere til hende...vi andre så film på flimmerkassen.

 

Søndag:

 

Leg med Chilli i stuen og i haven.

Afslapning på fifaen.....og en morfar :-)

Bestilling af biografbilletter over nettet....og så afsted til biografen for at se Olsen Banden i 3D.

Hygge, masser af popcorn, cola, slik og gode grin - sådan gik der et par timer inden vi afsluttede med at tage mad med hjem fra MacDonald's :lol:

Senere stod den på "Borgen" på DR1 og "Fringe" på Kanal4 - liggende på et tæppe på gulvet med Chilli ved min side så vi kunne kæle samtidigt :blink:

....og så var den weekend vist gået... :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...