Hop til indhold

alderdoms relaterede eller ej.....


ridiger
 Share

Recommended Posts

Bubber har været en tur forbi dr.dyr da han er begyndt at ryste på sine ben, når han står stille. (Bedst beskrevet som milde parkinsons rystelser)

dr.dyr sagde at det var alderdoms relaterede. Og at han ellers så fin ud af hans alder at være.

Dog var der en fedtfnude på hans bryst som jeg skulde holde øje med om den voksede. :cry:

Min søster sagde at jeg skulle klippe pelsen væk og tegne en cirkel uden om knuden, for at se om den voksede. :evil:

 

Hvordan vil I gøre det ????? For at klipppe i pelsen vil jeg ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer an på hvor stor knuden er, umiddelbart ville jeg ikke finde det nødvendigt at klippe! ?

 

Han er jo så tyndpelset, at jeg tænker en god mørk farve ville kunne ses uden på hvis det virkelig er nødvendigt at tegne på ham :hmm:

 

Min gamle Max havde en, den var så stor at jeg kunne lægge hele min (kæmpe) hånd på den - sådan holdt jeg øje og den voksede så ikke ;-)

 

Mht. at ryste/dirre, så gør Misja det også meget. Både når hun bare er "på" og vi står stille og når hun fryser (:oops:). Hun gør det mere og mere med alderen, men det er ikke noget jeg skal bekymre mig om siger dyrelægen, andet end at beskytte hende mod vind og vejr nu hendes pels ikke længere beskytter hende ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er vel også den mulighed at en kiropraktor kan hjælpe?

 

 

Min datters hund rystede også som gammel pga overbelastninger og han blev hjulpet af kiropraktik :-D

 

 

Det vil jeg skrive mig bag øret, da tanken ikke var faldet mig ind. Tak :oops:

 

Det kommer an på hvor stor knuden er, umiddelbart ville jeg ikke finde det nødvendigt at klippe! ?

 

Han er jo så tyndpelset, at jeg tænker en god mørk farve ville kunne ses uden på hvis det virkelig er nødvendigt at tegne på ham :hmm:

 

Min gamle Max havde en, den var så stor at jeg kunne lægge hele min (kæmpe) hånd på den - sådan holdt jeg øje og den voksede så ikke ;-)

 

Mht. at ryste/dirre, så gør Misja det også meget. Både når hun bare er "på" og vi står stille og når hun fryser (:oops:). Hun gør det mere og mere med alderen, men det er ikke noget jeg skal bekymre mig om siger dyrelægen, andet end at beskytte hende mod vind og vejr nu hendes pels ikke længere beskytter hende ;-)

 

Den startede på en størrelse af en 1 krone og nu er den på størrelse med en 2 krone. dr.dyr mærkede at den var vokset ved hans kontrolvejning, da hun nussese ham.jeg havde ikke selv lagt mærke til noget :cry:

Bubber har en vinterjakke, som han for på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...