Gæst PPP-Pero Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 http://ekstrabladet.dk/112/article1017451.ece Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 Argh, jeg bliver SÅ VRED over sådanne historier. Hvordan kan folk dog få sig selv til at gøre sådan? Så har man sk* ikke meget hjerte!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 For én i h*****! Hvordan kan folk vitterligt få sig selv til sådan noget? Gid de må finde gerningsmanden og give denne en velfortjent straf! Nu må vi gerne meget snart få et dyrepoliti!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 Hvor er det udviklingen føre os hen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 :megaked: Der findes ikke ord for jeg mener om folk der gør sådan noget. Hvor ville jeg gerne have fingre i vedkommende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Juni 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2008 Hvor er det dog tragisk... stakkels lille hund Hvis jeg fik fingre i... hvis jeg havde troet på at det hjalp, at ty til vold mod et sådant "menneske", ja, så havde jeg gerne støttet det, men sagen er jo desværre, at det ikke hjælper en brik. Det fortæller bare fjolset, at 'der var nogle der blev meget sure'. For at fjerne personens risiko for at gentage en sådan handling, må h*n først INDSE at den er forkert. Forstå hvad det egentlig er han gør, at det var et levende væsen osv. De mange tilfælde af grov dyremishandling på det seneste, fortæller om et stigende antal mennesker totalt blottede for empati. Jeg synes (for) tit jeg kommer ind på det, både her og andre steder, at årsagen til udviklingen for mig synes at ligge i moderne menneskers værdier. Jeg må desværre indrømme, at jeg til tider føler mig noget splittet, for på den ene side går jeg ind for 'de frie markedskræfter', 'sin egen lykkes smed' osv., men på den anden side viser det sig gang på gang, at alt for mange ikke er i stand til at administrere denne frihed. Ikke alene glemmer man, at det hedder frihed under ansvar, dvs. at ens egen jagt på lykke ikke må gå ud over andre, nej, man glemmer sågar sig selv. Hvad nytter det at have r**en fuld af penge, hvis man har mistet sig selv undervejs? Og mistet sig selv, det mener jeg man har, hvis man ikke er i stand til at se det forkerte i handlinger som her, eller i andre lignende sager. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 Virkelig forfærdeligt Nogle mennesker er bare SÅ afstumpede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla_Olsen Besvaret Juni 9, 2008 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2008 Jeg kan simpelthen ikke forstå man kan gøre sådan noget Hvis man ikke vil have sin hund mere, hvorfor så ikke sælge den eller indlevere den på et internat? Jeg HADER sådanne personer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts