Hop til indhold

Dyrlæge mm.


Gæst Sally&Lullu
 Share

Recommended Posts

Gæst Sally&Lullu

:hmm:Hejsa alle!

Nu er jeg tilbage igen, der er gået lidt tid siden sidst. MEN jeg har nogle spørgsmål, som jeg ikke lige kan finde svar på på nettet. Nogen der kender til en god og IKKE så krydret dyrlæge i københavn? Dem jeg har søgt på er simpelthen for dyre... Jeg er ikke kræsen, og vil have det bedste for Sally:vuf: men har ikke penge til at give 600kr bare til en konsultation... Måske det bare er prisen nu om dage. Hvad ved jeg. Noget andet er, at jeg har købt min lille prinsesse, for et års tid siden af nogle venner. Og først lige modtaget de forskellige papirer på hende. Jeg har søgt på nettet omkring en om reg. men kan ikke finde det? Ved i hvordan jeg gør det? Chippen og det, skal jo stå i mit navn, samt hendes stambog mm. Jeg vil meget gerne have styr på det snarrest. På forhånd tak:blink:

Lullu:drille: Og Sally:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:Hejsa alle!

Nu er jeg tilbage igen, der er gået lidt tid siden sidst. MEN jeg har nogle spørgsmål, som jeg ikke lige kan finde svar på på nettet. Nogen der kender til en god og IKKE så krydret dyrlæge i københavn? Dem jeg har søgt på er simpelthen for dyre... Jeg er ikke kræsen, og vil have det bedste for Sally:vuf: men har ikke penge til at give 600kr bare til en konsultation... Måske det bare er prisen nu om dage. Hvad ved jeg. Noget andet er, at jeg har købt min lille prinsesse, for et års tid siden af nogle venner. Og først lige modtaget de forskellige papirer på hende. Jeg har søgt på nettet omkring en om reg. men kan ikke finde det? Ved i hvordan jeg gør det? Chippen og det, skal jo stå i mit navn, samt hendes stambog mm. Jeg vil meget gerne have styr på det snarrest. På forhånd tak:blink:

Lullu:drille: Og Sally:vuf:

Jeg syntes da godt nok det er trist læsning; Hvis din hun bliver syg en wekend, så er prisen dobbelt op.

Hos dyrlæger der gider og gerne vil hjælpe din hund.

tænk over det, jeg betaler gerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv på Værnedamsvej 4a - du kan ringe på 35353539, hun tager ihvertfald ikke 600 for en konsultation :shock: og så er hun helt vildt sød

 

Dyreklinikken Værnedamsvej

 

Du bør være opmræksom på, at du pt begår en 'forbrydelse', hunden SKAL være chippet (eller øremærket) ;-)

nej hun tager det samme vores

- Konsultation af hund eller kat 450 kr

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...